SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | A Rossmann a Progressive Reklámügynökséget választotta


Progressive: A Rossmann a Progressive Reklámügynökséget választotta
2019-03-15 09:40 | VIPR



A Progressive feladata 2019-ben a Rossmann+ kedvezménykártya bevezetését támogató egész éves kommunikációs kampány tervezése és lebonyolítása.

A Rossmann még tavaly év végén írt ki kétfordulós tendert a Rossmann+ kártya bevezetését támogató integrált kampány kidolgozására. A vállalat számára 2019-ben kiemelt fontosságú kampány a tévéfilmek mellett online, PR- és rendezvényelemeket is tartalmaz.

Kadlok Nelli, a Rossmann PR Managere elmondta, hogy a tendert követő kutatáson is a Progressive koncepciója szerepelt a legjobban, mert a fogyasztók számára egyértelműen közvetítette a Rossmann+ kártya előnyeit.

Szabó Orsolya, a Progressive Client Service Directora hangsúlyozta, hogy a Progressive számára ez egy kiemelten fontos tender volt, mely egy új ügyféllel, izgalmas területen hosszú távú együttműködésre ad lehetőséget.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!