|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Szponzoráció | A Visa a világon elsőként szponzorálja a női labdarúgást
SZPONZORÁCIÓ
Visa: A Visa a világon elsőként szponzorálja a női labdarúgást
2019-03-11 17:26 | Grayling
A Visa a világon elsőként kötött kizárólagos szponzori megállapodást az UEFA-val a női labdarúgás támogatására. A szerződés a 2018-2025-ös időszakra szól. A Visa, a világ vezető vállalata a digitális fizetés területén, bejelentette, hogy meghatározó jelentőségű partnerségi megállapodást kötött az UEFA-val. A Visa ezzel a világon elsőként szponzorálja kifejezetten a női labdarúgást, miután az UEFA szétválasztotta a női és férfi labdarúgás szponzorációs jogait. Charlotte Hogg, a Visa Európáért felelős vezérigazgatója elmondta: "Ez nagyon izgalmas időszak a női labdarúgás számára. 21 millió nő és lány játssza ezt a gyönyörű játékot Európa szerte, mi a Visánál szeretnénk mindegyikőjüket megünnepelni." "Büszkék vagyunk rá, hogy bejelenthetjük a Visa és az UEFA úttörő partnerségi megállapodását, mellyel támogatjuk a női labdarúgást és hozzájárulunk a fejlődéséhez egész Európában. Szeretnénk a lányokat és a fiatal nőket arra inspirálni, segíteni és támogatni, hogy meg tudják valósítani az álmaikat. Az UEFA-val együtt azt tervezzük, hogy előtérbe helyezzük a női labdarúgást, mert mi a Visánál hiszünk az elfogadásban bárhol, legyen az futballpálya vagy tárgyalóterem." A hagyományos sportszponzorációs modellt azért forradalmasította az UEFA, hogy elősegítse a női labdarúgás már ma is lenyűgöző fejlődését egész Európában, és még több reklám lehetőséget teremtsen a játék további fejlesztéséhez. A partnerség minden szinten támogatja a női labdarúgást. A szerződés szerint a Visa lesz az UEFA Női Bajnokok Ligája, az UEFA női-labdarúgó Európa-bajnokság, az UEFA U19-es női-labdarúgó-Európa-bajnokság és az az UEFA U17-es női-labdarúgó-Európa-bajnokság, valamint az UEFA női futsal EURO fő partnere 2025-ig. A Visa ezen kívül támogatja az UEFA Together WePlayStrong marketing platformját, melynek célja, hogy még több lányt és nőt ösztönözzön arra, hogy focizzanak. A példanélküli hétéves megállapodás a női labdarúgás egész Európában tapasztalható folyamatos fejlődésére reflektál, csakúgy, mint az UEFA Together WePlayStrong kampány sikerére. A partnerség keretében a Visa segítséget nyújt a kampány kiterjesztésében co-branded tartalmakon keresztül, melyek célja, hogy megváltoztassa a női labdarúgás imázsát és futball legyen a nők és lányok által leginkább űzött sportág Európában. A Together #WePlayStrong kampány keretében eddig közel 8 millióan látták a Press Play vlogs sorozatot, melyben Európa legjobb profi női labdarúgói engednek betekintést a mindennapjaikba. Guy-Laurent Epstein, az UEFA marketingigazgatója elmondta: "Nagy örömmel jelentjük be ezt az izgalmas és előremutató partnerséget a Visával és alig várjuk, hogy együtt dolgozhassunk, új és kreatív módon elősegítve a női labdarúgás már most lenyűgöző növekedését." "Együtt emlékezetes élményeket tudunk teremteni mindegyik UEFA női bajnokságban, és a partnerség segítségével egyedi lehetőséget teremtünk arra, hogy bemutassuk focizó hőseinket. Ez nem csak a női labdarúgás mostani rajongóit segít inspirálni, de biztosítja azt is, hogy a jövő generációi is érdeklődjenek a sportág iránt. Örülünk, hogy a Visa osztja a vibráló női futball iránti terveinket - egy olyan álmot, ami a partnerségi együttműködésünk aláírásával egy lépéssel közelebb került ahhoz, hogy megvalósuljon." Nadine Kessler, az UEFA női labdarúgásért felelős vezetője hozzátette: "A női foci mindig óriási értéket jelentett a labdarúgás és a társadalom számára, de a mai nap egy újabb mérföldkő a sportág életében. Bizonyítja, hogy a női labdarúgás új dimenzióba lépett a reklám területén." "Egy ilyen márkával való együttműködés megerősíti azt a meggyőződésünket, hogy új korszakba léptünk a játék minden szintjén. A potenciál határtalan. Büszkék vagyunk és nagyon várjuk, hogy együtt dolgozzunk a Visával, hogy ezekben az izgalmas időkben széleskörű tapasztalatával hozzájáruljon a jövőbeli növekedésünkhöz."
visa_uefa_női_foci_szponzoráció_20181206.jpg (476.57 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
kutya | Profession.hu | Euromoney | álláskeresés | visszajelzés | ebédházhozszállító | szülési szabadság | állásjelentkezés | napelempark | vállalkozás | CIB Bank | Mol | kávéfőző | De'Longhi | frissdiplomás | táplálékkiegészítő | mérnök | takarítás | E.ON | Nemzeti Tőkeholding | szilva | marketing | BMW | home office
|
PARTNEREINK
|