|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Több mint fél millió virággal készült a Tesco a Nőnapra
KERESKEDELEM
TESCO: Több mint fél millió virággal készült a Tesco a Nőnapra
2019-03-08 15:25 | Morpho Communications
A Tesco a vásárlói szokások alapján jól tudja, hogy a virágok impulzív termékek, viszont vannak az évben olyan alkalmak, amikor az átlagosnál magasabb a kereslet irántuk. Ilyen esemény tavasszal a Nőnap és az Anyák napja. A megfelelő szezonális és állandó kínálat kialakítása és a mennyiségek biztosítása mellett a Tesco számára kiemelten fontos, hogy a magyar vásárlók minél nagyobb arányban magyar szállítók termékei közül választhassanak. A szegedi székhelyű Árendás Virág Kft-vel már 13 éve dolgozik együtt a Tesco, a cég több mint 1 millió virágot szállít a Tesco áruházakba egész évben. Az értékesített virágmennyiség március 8-án, a nemzetközi nőnapon a legnagyobb, ilyenkor ugyanis átlagosan öt-hatszorosával több cserepes és vágott virág fogy az éves átlaghoz képest. Nőnap után Anyák napja alkalmából veszik a legtöbb virágot, valamint a Valentin-napi virágértékesítés is jelentős. A virágfajták népszerűsége leginkább az évszaknak és az adott ünnepnek megfelelően alakul. A legtöbbet a krizantémból ad el éves szinten a Tesco, abból is a 12 cm-es a legkedveltebb. Örök kedvenc még a rózsa, az orchidea, a primula (kankalin), krókusz, mikulásvirág és a karácsonyi kaktusz. Tapasztalatok szerint a vásárlók leginkább a cserepes virágokat preferálják. A Tesco idén nőnapra 460 ezer cserepes és 150 ezer vágott virággal készült. Ahhoz, hogy a kiemelt ünnepeken is folyamatos legyen a kiváló minőségű kínálat, olyan partnerekre van szükség, akik mindezt biztosítani tudják. Az Árendás Virág Kft. maximálisan fel van készülve a kiemelt időszakokra is. Éves szinten ugyanis több mint 1 millió növényt képesek termeszteni a 13 ezer négyzetméteres üvegházban és 1 hektáros termőföldön. A Tescón keresztül pedig nemcsak a magyar piacon jelenhetnek meg növényeik, hanem a cseh és szlovák áruházakba is eljutnak magas minőségű kültéri, beltéri, cserepes növényeik. "A legfőbb szempont nálunk a vásárló elégedettsége, ugyanakkor azt is tudjuk, hogy fontos a jó ár és a jó partneri viszony. A Tescóval való együttműködés mindhárom szempontból példaértékű. A vállalat már kezdetektől bízik a szakértelmünkben, így a Tesco segítségével tudtunk kilépni az exportpiacainkra" - emelte ki a partnerséggel kapcsolatban Árendás Csilla az Árendás Virág Kft. ügyvezetője. A magyar áruházak közül a debreceni, Kishegyesi úti Tescóban fogy a legtöbb cserepes virág; a legutóbbi szezonban több, mint 91 ezer darabot értékesített az áruházlánc. Debrecent Kaposvár követi, a harmadik helyen pedig Balassagyarmat áll. Vágott virágból a budapesti Fogarasi úti hipermarketben vesznek a legtöbbet. A második legnagyobb mennyiséget ebben a kategóriában szintén Kaposváron adja el az áruházlánc, a harmadik helyet pedig Gödöllő birtokolja.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Virsli | fenntartható önkormányzat | étterem | álláskeresés | kutyák | magyarok | táp | Varnus Xaver | telefontok | karácsony | utazás | cafeteria | lemezhajlítás | Rhoda Scott | Auchan | pezsgő | fémipar | Palladio Orchestra | K&H | CV | Okostelefon | Magyar Vöröskereszt | macskák | Játék
|
PARTNEREINK
|