|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Vodafone logó nőnapra
OUTDOOR/INDOOR
Vodafone: Vodafone logó nőnapra
2019-03-06 18:18 | HPS Group
Látványos akcióval hívja fel a figyelmet a női esélyegyenlőség fontosságára a Vodafone Magyarország. A nemzetközi nőnap alkalmából budapesti székházán a nőnemet szimbolizáló piktogramra cserélte több mint 20 milliárd dollár márkaértékű vállalati logóját, hogy ezzel is demonstrálja az egyenlőség szerepét a vállalat életében. Világszinten jelenleg több mint 38 000 nő dolgozik a Vodafone-nál, a szolgáltató globális célkitűzése, hogy 2025-re a legjobb munkahellyé váljon a nők számára. Március első hetében végig látható lesz a nőnap alkalmából átalakított logó a budapesti Vodafone székház Duna felőli oldalán, a Vodafone logó átalakításról készült film ezen a linken megtekinthető. Ritkaság, hogy egy világmárka társadalmi ügy szolgálatába állítsa legfontosabb megkülönböztető jelét. Az egyenlőség a Vodafone egyik alapértéke, így idén nőnap alkalmából a vállalat átalakította a budapesti székházán lévő logóját. A szolgáltató az elmúlt években számos programot indított annak érdekében, hogy 2025-re a világ legjobb munkahelyévé váljon a nők számára. Ahhoz, hogy mindez megvalósulhasson, elengedhetetlen az egyenlő feltételek megteremtése. A Grant Thornton 2017-es kutatása szerint ('Women in Business') az Európai Unióban a felsővezetők csupán 26 százaléka nő, a vállalkozások 36 százalékánál pedig egyáltalán nincs nő a vezetőségben. Noha tapasztalható változás, a nők aránya még mindig jóval alacsonyabb a vezetői pozíciókban. A Vodafone Magyarország úttörőnek számít ezen a téren, hiszen a vezérigazgatót is beleértve a nyolctagú menedzsment fele nő, ami átlagon felüli a hazai viszonyokat tekintve, különösen egy technológiai vállalat esetében. Az ICT szektorban ugyanis az átlagosnál nagyobb arányban dolgoznak férfiak, uniós adatok szerint az ezen a területen dolgozók mindössze 17 százaléka nő, vezető pozíciókban pedig csupán 19 százalék ez az arány. A Vodafone rövidtávú céljai között szerepel, hogy a középvezetőik legalább 30 százaléka nő legyen globális szinten. Ennek egyik nagy akadálya az, hogy a nők családalapítás kapcsán - akár életükben többször is - hosszabb időre megszakítják karrierjüket, így számukra kihívást jelenthet a munkába való visszatérés. A Vodafone ezért több olyan kezdeményezést is megvalósított Magyarországon, melyek célja, hogy ezen változtasson. Világszerte 55 millió értékes szakmai tudással rendelkező nő nem tér vissza a munkába egy hosszabb karrierszünet után. A legnagyobb nehézséget a rugalmas munkaidő és a megfelelő képzés hiánya jelenti. A 2017-ben Magyarországon is elindított Vodafone ReConnect program erre kínál megoldást. Célja, hogy olyan, már vezetői tapasztalattal rendelkező, jobbára női munkavállalókat integráljon vissza a munka világába, akiknek nagyvállalati karrierje több évre megszakadt, jellemzően gyermekvállalás, illetve saját- vagy családi vállalkozásban eltöltött idő miatt. Tréningekkel és egyéb bevezető programokkal segítik a korábban javarészt vezetőként dolgozó - vagy vezetői potenciállal rendelkező - jelöltek szakmai tudásának, készségeinek felfrissítését, fejlesztését. Sőt, a ReConnect lehetőséget biztosít arra is, hogy az első időben rugalmas, vagy részmunkaidőben dolgozzanak a vállalatnál. Az egyik legfrissebb változás, hogy 2019. január elsejétől a tartós távolléten lévő Vodafone Magyarország munkatársak - akik jellemzően a szülési szabadságot igénybe vevő kismamák - két évig megtarthatják ingyenes dolgozói előfizetésüket és a készüléküket. "Egy vállalat identitását az alapértékei határozzák meg. A Vodafone-nál ezt nagyon komolyan vesszük, ezért minden téren küzdünk az egyenlőtlenségek ellen, és támogatjuk a sokszínűséget. Kiemelten fontos például a kismamák, valamint a hosszabb szünet után visszatérő munkatársaink intergrációja. Globális célunk, hogy a nők számára a legjobb munkahellyé váljunk, hiszünk abban, hogy az üzleti sikerek egyik elengedhetetlen eleme a diverzitás, vagyis, hogy egy adott problémát a lehető legtöbb szemszögből megvizsgáljunk." - mondta el Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója. "Fontos, hogy ez nem a férfiakkal szembeni negatív megkülönböztetést jelenti - mind a ReConnect program, mind tartós távollétre szoruló kollégák támogatása ugyanúgy vonatkozik férfiakra, mint nőkre. Ennek megfelelően az édesapákról sem feledkezünk meg: gyermekük születésekor kéthetes fizetett apasági szabadságra jogosultak, azaz a Magyarországon törvényileg előírt 5 napon felül további 5 napot vehetnek ki." - tette hozzá a vezérigazgató. Március első hetében végig látható lesz a nőnap alkalmából átalakított logó a budapesti Vodafone székház Duna felőli oldalán.
vodafone nőnapi logó 1_tető.jpg (955.43 kB)
vodafone nőnapi logó_amanda nelson.jpg (1425.36 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
munkáltató | Gáz | P&G | Légzésfigyelő pulzoximéter | Csorvási Gazdák | dekoráció | elkóborolt kutyák | pályakezdő | háztervezés | Jelenlét Ház | kerítés | űrlap | pedagógus | hajgyógyászat | Rossmann | Pesterzsébet | Máltai Szeretetszolgálat | Pakisztán | home office | DIGI | Pampers | állásinterjú | takarmány | Mol
|
PARTNEREINK
|