SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Környezet | A P&G 11 márkával csatlakozik a TerraCycle-höz


Procter & Gamble : A P&G 11 márkával csatlakozik a TerraCycle-höz
2019-02-28 10:35 |



A Procter & Gamble bejelentette, hogy a legnépszerűbb termékei esetében bevezeti az újrafelhasználható, újratölthető csomagolást.

Ez része annak az új stratégiának, melynek célja, hogy megváltoztassa az emberek hozzáállását az egyszer használatos csomagolásokkal és a hulladékokkal kapcsolatban. Emellett a vállalat új, "gyűjt és újrahasznosít" megoldásokat vezet be, amelyek segítenek a felesleges hulladéktermelés felszámolásában. Ennek része a Lopót vállalatával létrejött partnerség, melynek eredménye egy körkörös e-kereskedelmi platform, amelyet az újrahasznosítással foglalkozó vezető nemzetközi cég, a TerraCycle fejlesztett ki. A P&G legnagyobb globális márkái közül több, például a PanteneTM, a TideTM, a CascadeTM és az Oral-B TM is csatlakozik majd ehhez az innovatív platformhoz az év során.

A Loop az első olyan globális, "körkörös csomagolási és vásárlási megoldás", amelynek célja, hogy javítsa a környezetvédelmi teljesítményt és emelje a kényelmet, a jelenlegi e-kereskedelmi megoldásokhoz képest az összegyűjtött, megtisztított, újratöltött és újrafelhasznált csomagolások által. A Loop lehetőséget biztosít az használt termékek összegyűjtésére közvetlenül a fogyasztók lakhelyéről a további újrahasznosítás vagy újrafelhasználás érdekében. A P&G volt az első FMCG profilú vállalat, mely csatlakozott a Loophoz.

A partnerséget a Világgazdasági Fórum éves találkozóján, a svájci Davosban jelentették be, ahol a P&G ismertette az ún. "Ambition 2030" fenntarthatósági célkitűzéseit. Emellett a vállalat tartós elköteleződését fejezte ki a fenntarthatósági törekvések mindennapi gyakorlatba való átültetésével kapcsolatban.

A P&G tudósai és mérnökei olyan innovatív gyártási, csomagolási és forgalmazási megoldásokat fejlesztettek ki, amelyek elősegítik a fenntartható életet a résztvevő fogyasztók számára. Tizenegy P&G márka lesz elérhető a Lopóban a három különböző formátum valamelyikében. A Loop rendszer validálása és optimalizálása valós piaci tanulási kísérleteken keresztül történik 2019 közepétől New Yorkban és Párizsban.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!