|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Lidl: fókuszban a friss gyümölcsök és zöldségek
KERESKEDELEM
![]()
Lidl: Lidl: fókuszban a friss gyümölcsök és zöldségek
2019-02-21 11:11 | Trinity Communications
Az áruházlánc és az MDOSZ közel háromezer résztvevő bevonásával készült kérdőíves kutatása a magyar lakosság zöldség- és gyümölcsfogyasztással kapcsolatos ismereteire, tudatosságára fókuszált. A Lidl Magyarország és a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének (MDOSZ) közös kutatásából kiderül, hogy a magyar felnőtt lakosság több mint harmadának nincs pontos információja arról, hogy naponta mennyi zöldség, gyümölcs és rost fogyasztása ajánlott. A WHO zöldség- és gyümölcsfogyasztásra irányuló ajánlásával összhangban az áruházlánc integrált kampányt indított. A válaszadók nagy többsége (90%) tudja, hogy a zöldségek, gyümölcsök fogyasztása a magas rosttartalmuk miatt is fontos, több mint egy harmadának (42%) azonban nincs pontos ismerete arról, hogy egy nap mennyi rost bevitele szükséges. A WHO által ajánlott zöldség- és gyümölcsmennyiség, valamint a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége által kidolgozott hazai táplálkozási irányelvvel ellentétben a válaszadók közel fele (48%) vallja azt, hogy minél nagyobb mennyiségben érdemes gyümölcs- és zöldséglevet fogyasztani, azonban a szakemberek ezt csak alkalmanként, a folyadékbevitel színesítésére tanácsolják. Az egészséges és kiegyensúlyozott étrend része többek között a megfelelő mennyiségű gyümölcs- és zöldségbevitel, melyet a Lidl Magyarország február hónapban hétről hétre folyamatosan bővülő friss gyümölcs- és zöldségkínálattal teszi elérhetővé vásárlói számára. A rostban és vitaminokban gazdag táplálkozás népszerűsítése mellett a vállalat célja egy olyan tudatos vásárlói attitűd kialakítása, mely révén a friss gyümölcsök és zöldségek fogyasztása a mindennapok részévé válik, ennek érdekében közösségi média felületein Friss Február mozgalmat indít, melynek célja a zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítése. "A legfrissebb hazai felmérések szerint az élelmi rostbevitel férfiaknál és nőknél egyaránt elmarad az ajánlásokban szereplő napi legalább 25 g mennyiségtől, az pedig különösen kedvezőtlen, hogy a friss zöldségek és gyümölcsök fogyasztása 2009-hez képest csaknem ötödével csökkent Magyarországon. Éppen ezért fontos és támogatandó minden olyan kezdeményezés, így a Lidl programja is, ami a tendencia pozitív irányban történő elmozdulását szolgálja" - mondta Kubányi Jolán a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke. "A Lidl Magyarország évek óta kiemelt figyelmet fordít az egészséges és tudatos táplálkozás népszerűsítésére. Fontos számunkra, hogy kezdeményezéseinkkel vásárlóink minél több információhoz jussanak a megfelelő tápanyag és vitaminbevitel tekintetében is, ezzel megőrizve egészségüket." - mondta el Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Magyar Vöröskereszt | álláskeresés | macskák | Játék | étterem | Iskolaszer | kutyák | pezsgő | tudás | Okostelefon | táp | Rhoda Scott | karácsony | fenntartható önkormányzat | társ | menstruáció | fémipar | Varnus Xaver | K&H | Auchan | telefontok | Virsli | CV | lemezhajlítás
![]() |
PARTNEREINK
|