|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Valentin-napi online vásárlási trendek az Extreme Digitalnál
E-BIZNISZ
Extreme Digital: Valentin-napi online vásárlási trendek az Extreme Digitalnál
2019-02-13 08:39 |
A klasszikusnak számító fotókidolgozás, a Bluetooth-hangszóró és a fülhallgató mellett idén a márkás parfüm, a fitneszpánt és az okosóra számítanak a legnépszerűbb Valentin-napi ajándéknak az Extreme Digitalnál. Mivel sokan halasztják az utolsó pillanatra a meglepetés beszerzését, ilyenkor a bolti átvétel aránya magasabb a szokásosnál. A szerelmesek ünnepére az Extreme Digital egy tematikus aloldallal készül, amelyen romantikus számokat tartalmazó Spotify lejátszási lista és filmajánló is helyet kapott. Az ünnep közeledtével a vásárlási szokásokban is tapasztal változást Magyarország legnagyobb online kereskedője: már a szerelmesek ünnepére is egyre több elektronikai eszközt vásárolnak itthon. Valentin-nap előtt szokásos módon emelkedik a bolti átvételt kérők száma is, hiszen sokan az utolsó pillanatban eszmélnek rá a meglepetés beszerzésének szükségességére, és ezen a módon aznapi vagy másnapi átvétellel szert tehetnek a párjuknak szánt ajándékra. Ilyen kütyüket vesznek Valentin-napra Leginkább az olyan kiegészítők fogynak, mint a pendrive, a fül-, és fejhallgatók, headsetek, és Bluetooth-hangszórók. Idén mintegy húsz százalékkal megugrott a fitneszpántok és okosórák eladása is, ami leginkább annak köszönhető, hogy most már elérhetők akár huszonöt napos üzemidejű típusok, pulzusmérésre alkalmas pántot pedig már húszezer forint alatti áron be lehet szerezni. Emellett kisebb mértékben, de az okostelefonok eladásai is növekednek ebben az időszakban: a legtöbben középkategóriás, androidos készüléket szánnak ajándékba. Míg egy átlagos héten a digitális fényképezőgépek fogynak jobban, Valentin-nap előtt az analóg instant kamerák - például a Polaroid Originals és a Fuji Instax - forgalma ugrik meg. Ezekkel a kamerákkal exponálás után azonnal, a helyszínen papírnyomatot lehet készíteni. Sláger az élmény és női/férfi parfüm is Ebben az időszakban az élménykuponokból is többet rendelnek online, mint egy tipikus héten, de jelentősen megemelkedett az interneten megrendelt női, és férfi parfümök száma. A Valentin-nap előtti hét eladási statiszikái alapján a magyar online vásárlóknak ezek a parfümök a kedvencei:
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
lámpa | coaching | emeletes ágy | gyerekszoba | jégkorong | dekoráció | Bridgestone Tatabánya | motor | grill | sport | elektromos kerékpár | textíliák | építőipar | olasz divat | E.ON | család | Olaszország | méz | terasz | lakáskiadás | Fóliázás | informatikai eszközök | Airbnb | játékpiac
|
PARTNEREINK
|