SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | Új könyvsorozatával buzdít olvasásra a McDonald’s


McDonald's: Új könyvsorozatával buzdít olvasásra a McDonald’s
2019-02-04 10:23 | Noguchi



Új kezdeményezéssel jelentkezett a magyar McDonald's. A családok ezentúl a Happy Meal menü mellé akár könyveket is választhatnak a játékok helyett.

Az idei kampányban az étteremlánc a modern gyermekirodalom egyik legnagyobb alakjával, az "Így neveld a sárkányodat" történetek brit szerzőjével, Cressida Cowell-lel fogott össze. Az írónő 12 kötetes exkluzív könyvsorozatot írt a McDonald's éttermek kis vendégei számára.

A családok kitüntetett szerephez jutnak a McDonald's globális Scale for Goodstratégiájában, melynek célja, hogy az étteremlánc a méretét, a márka ismertségét és ebből fakadó lehetőségeit kihasználva segítsen elő pozitív változásokat. A Happy Meal menüt mind kínálatában, mind pedig az adagok megállapításában a kicsik táplálkozási igényeinek megfelelően fejlesztik. A menüválaszték 2018 májusában egy új, negyedik elemmel bővült. A népszerű hazai gyümölcspüré 100 százalékban természetes összetevőkből, gondosan válogatott gyümölcsökből készül. A most induló könyves kampány jól illeszkedik a McDonald's vállalásaihoz, hiszen a vállalat a megfelelő szellemi táplálékot ugyanolyan fontosnak tartja, mint a tálcára kerülő termékek minőségét.

Program az olvasás - olvasásprogram

Magyarországon 2012-ben indult el a Globális McDonald's olvasást népszerűsítő aktivitása. Ennek részeként évente 1 alkalommal ismeretterjesztő gyermekkönyvek kerültek a Happy Meal menükbe, a játékok helyett. 2014-ben megjelent a hazai fejlesztésű "Dóri és Marci nyomoz" című kötet, amelyből 240 ezer talált gazdára. 2016-ban - ismert és pályakezdő - fiatal színészek Csukás István meséiből olvastak fel országos roadshow keretében a McDonald's éttermekben.

A most megújult ajánlatban nyolchetente a játékok mellett a sorozat két-két új kötetével, így összesen 12 könyvvel találkozhatnak a Happy Meal menüt választók. A vállalat nem titkolt célja, hogy a kedves és szórakoztató történeteken keresztül a gyerekek megismerhessék az olvasás örömét, így segítve, hogy az a családi együttlét egyik formájává, és végső soron egy életen át tartó szokássá, szenvedéllyé váljon.

Sárkányok után dínók

A McDonald's számára írt sorozatot az a Cressida Cowell írónő jegyzi, akinek neve elsősorban az "Így neveld a sárkányodat" című könyv- és animációs filmsorozat kapcsán lehet ismerős. Az írónő népszerű könyveivel számos irodalmi díjat begyűjthetett, sőt a hamarosan háromrészesre bővülő filmtörténet első epizódját Oscar-díjra is jelölték. Cowell az írás mellett, világszerte aktívan kampányol azért, hogy minél több gyerek szeresse meg az olvasást és fedezze fel a könyvek nyújtotta kalandokat.










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!