|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | Új könyvsorozatával buzdít olvasásra a McDonald’s
DM/PROMÓCIÓ
McDonald's: Új könyvsorozatával buzdít olvasásra a McDonald’s
2019-02-04 10:23 | Noguchi
Új kezdeményezéssel jelentkezett a magyar McDonald's. A családok ezentúl a Happy Meal menü mellé akár könyveket is választhatnak a játékok helyett. Az idei kampányban az étteremlánc a modern gyermekirodalom egyik legnagyobb alakjával, az "Így neveld a sárkányodat" történetek brit szerzőjével, Cressida Cowell-lel fogott össze. Az írónő 12 kötetes exkluzív könyvsorozatot írt a McDonald's éttermek kis vendégei számára. A családok kitüntetett szerephez jutnak a McDonald's globális Scale for Goodstratégiájában, melynek célja, hogy az étteremlánc a méretét, a márka ismertségét és ebből fakadó lehetőségeit kihasználva segítsen elő pozitív változásokat. A Happy Meal menüt mind kínálatában, mind pedig az adagok megállapításában a kicsik táplálkozási igényeinek megfelelően fejlesztik. A menüválaszték 2018 májusában egy új, negyedik elemmel bővült. A népszerű hazai gyümölcspüré 100 százalékban természetes összetevőkből, gondosan válogatott gyümölcsökből készül. A most induló könyves kampány jól illeszkedik a McDonald's vállalásaihoz, hiszen a vállalat a megfelelő szellemi táplálékot ugyanolyan fontosnak tartja, mint a tálcára kerülő termékek minőségét. Program az olvasás - olvasásprogram Magyarországon 2012-ben indult el a Globális McDonald's olvasást népszerűsítő aktivitása. Ennek részeként évente 1 alkalommal ismeretterjesztő gyermekkönyvek kerültek a Happy Meal menükbe, a játékok helyett. 2014-ben megjelent a hazai fejlesztésű "Dóri és Marci nyomoz" című kötet, amelyből 240 ezer talált gazdára. 2016-ban - ismert és pályakezdő - fiatal színészek Csukás István meséiből olvastak fel országos roadshow keretében a McDonald's éttermekben. A most megújult ajánlatban nyolchetente a játékok mellett a sorozat két-két új kötetével, így összesen 12 könyvvel találkozhatnak a Happy Meal menüt választók. A vállalat nem titkolt célja, hogy a kedves és szórakoztató történeteken keresztül a gyerekek megismerhessék az olvasás örömét, így segítve, hogy az a családi együttlét egyik formájává, és végső soron egy életen át tartó szokássá, szenvedéllyé váljon. Sárkányok után dínók A McDonald's számára írt sorozatot az a Cressida Cowell írónő jegyzi, akinek neve elsősorban az "Így neveld a sárkányodat" című könyv- és animációs filmsorozat kapcsán lehet ismerős. Az írónő népszerű könyveivel számos irodalmi díjat begyűjthetett, sőt a hamarosan háromrészesre bővülő filmtörténet első epizódját Oscar-díjra is jelölték. Cowell az írás mellett, világszerte aktívan kampányol azért, hogy minél több gyerek szeresse meg az olvasást és fedezze fel a könyvek nyújtotta kalandokat.
mcdonalds_lombházi ikrek 01.jpg (313.44 kB)
mcdonalds_lombházi ikrek 02.jpg (328.1 kB)
mcdonals_cressida cowell.jpg (191.97 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Rossmann | Jelenlét Ház | pedagógus | dekoráció | Csorvási Gazdák | űrlap | hajgyógyászat | takarmány | Pesterzsébet | DIGI | Pampers | P&G | Mol | Máltai Szeretetszolgálat | Légzésfigyelő pulzoximéter | háztervezés | állásinterjú | Gáz | pályakezdő | elkóborolt kutyák | munkáltató | home office | kerítés | Pakisztán
|
PARTNEREINK
|