SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Az Inoutic mostantól Deceuninck


Deceuninck: Az Inoutic mostantól Deceuninck
2019-01-17 07:53 | Morpho Communications



Az ablakprofilok és építési megoldások gyártója, a Deceuninck Csoport bejelentett stratégiai döntését az Inoutic és a Deceuninck márkáinak egyesítéséről, a továbbiakban a Deceuninck márkanéven lesznek elérhetők.

A döntés egy újramárkázási folyamat kezdete, mely mind a 16, a Deceuninck közép-kelet-európai régiójához tartozó országot érinti, ahol az Inoutic márkanév jelen van. Ez a folyamat a mai napon veszi kezdetét, és a 2020-as Fensterbau Frontale kereskedelmi vásárra fejeződik be teljesen.

Francis Van Eeckhout, a Deceuninck Csoport ügyvezető igazgatója a döntés kapcsán elmondta: "Célunk, hogy egy erős, globális márkát hozzunk létre, amely további növekedést hoz és még inkább erősíti pozíciónkat Magyarországon, Európában és minden további piacunkon világszerte. Ez a döntés gyorsítani fogja az innovációs folyamatokat és a termékfejlesztéseket Európán belül, amely megkülönböztet bennünket versenytársainktól, és partnereinket is versenyelőnyhöz juttatja, hogy az ő cégeik is növekedhessenek."

Az új márkastratégia a marketing befektetéseket is maximalizálni fogja, például a Nemzetközi Kerékpáros Szövetség (UCI) Deceuninck - Quick-Step csapatának fő szponzori szerepe révén, amely magasabb márkaismertséget hozhat nemcsak a Deceuninck márkának, hanem több mint 4000 partnerének is, több mint 90 országban.

A stratégiai döntéssel a Deceuninck a zöld megoldások terén is növelni fogja befektetéseit. Az olyan innovációk, mint például a Linktrusion üvegszál alapú technológiája, amely kategóriájában a legjobb szigetelést kínálja, a Decoroc, amely a színkínálatot magasabb szintre emeli, vagy a Protex szabadalmaztatott redőnyrendszer szintén Európa-szerte elérhető lesz a vásárlók számára.

"Az új szemléletmódunk, illetve új márkastratégiánk első eredményeként díjnyertes Elegante profilrendszerünk, amelyet elsősorban a közép-kelet-európai piacra fejlesztettünk, 2019 folyamán más európai országokban is bevezetésre kerül. Emellett folytatjuk az újgenerációs profilrendszerek kialakítását és fejlesztését is, az innovációra, a dizájnra és a környezettudatosságra koncentrálva, amelyek a 2020-as Fensterbau Frontale vásáron kerülnek majd bemutatásra." - mondta el Victoria Hemelaer, a Deceuninck marketing igazgatója.

Az új márkastratégia lehetővé teszi a gyártási és logisztikai folyamatok további finomhangolását. Így a Deceuninck Csoport még inkább optimalizálhatja az erőforrásait, valamint tovább emelheti termékei és szolgáltatásai minőségét.










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!