|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Támogatás | Egyszerre 3 alapítványnak gyűjt támogatást a Cappy
TÁMOGATÁS
![]()
Cappy: Egyszerre 3 alapítványnak gyűjt támogatást a Cappy
2019-01-07 07:46 | Noguchi
A Cappy "A jótett érzése jóízű" kampányának célja, hogy felhívja az emberek figyelmét az adakozás és a jótettek fontosságára, növelje az adományozási kedvet. A Cappy számára a jótett az együtt megélt apró figyelmességekről szól, amik kifejezik a törődést, közelebb hoznak minket egymáshoz és pozitív változásokat indítanak az életünkben, ezért tartja fontosnak a márka, hogy hétköznapi apró jócselekedetekre bátorítson mindenkit. A Jótett érzése jóízű kampány alapkoncepciója abból a felismerésből indult ki, hogy sokan vannak, akik szívesen jótékonykodnának, tennének a környezetükért, de néha a kétségük megakadályozza őket a cselekvésben, mert nem tudják, hogyan érdemes segíteni, kit támogassanak, illetve, hogy biztosan jó helyre kerül-e az adomány. A Cappy idén éppen ezért elsődleges célul tűzte ki, hogy eloszlassa ezeket a felmerülő kétségeket, növelje az adományozási kedvet, és lehetőséget adjon a fogyasztóknak, hogy megismerhessenek, és akár apró jótettekkel is segíthessenek felelős és értékes munkát végző szervezeteket. Az októbertől január végéig tartó kampányban 3 olyan szervezetet mutat be a brand, akik mindennapos megfeszített munkával óriási eredményeket érnek el, és azon dolgoznak, hogy rövid és hosszú távon is megváltoztassák beteg vagy hátrányos helyzetű gyermekek életét. Az alapítványokról a kommunikáció 3 hónapon keresztül folyamatos, a kampány főcsatornáján, a Cappy Facebook oldalán, ugyanakkor minden hónapban egy kijelölt szervezet kerül fókuszba, melynek a tevékenységét videós és képes tartalmakban mutatja be a márka. A Mosoly Alapítvány életét és munkásságát szemléltető tartalmakkal indult a program októberben. A Mosoly Alapítvány 21 éve segíti a hosszan tartó betegségben szenvedő gyerekek gyógyulását ingyenes mese- és művészetterápiáival. A Mosoly-terápiák célja, hogy a gyerekek képesek legyenek feldolgozni a betegségük okozta traumát, és lélekben megerősödve vághassanak neki a testi gyógyulás folyamatának. A kommunikációban a kampány során a szervezet mellett korteskedik Simon Kornél színművész is, aki májusban futott először a Mosoly Alapítványért: "Támogatni egy számunkra fontos jó ügyet nagyon jó dolog. Az emberben persze kételyek merülnek fel: Kinek adakozzak? Biztosan jó helyre kerül az adomány? Ezért tartom a Cappy kezdeményezését rendkívül fontosnak: bemutatni az alapítványok működését, hogy tudd, mire költik az adományokat, és mi mindent tudnak megvalósítani, hány gyermeket és felnőttet tudnak boldoggá tenni a segítségeddel. Ha segítesz." Novemberben a fogyatékos gyermekek és felnőttek integrációját és boldogulását segítő KézenFogva Alapítvány támogatására buzdított a kezdeményezés. A KézenFogva Alapítvány 1993 óta dolgozik egy befogadó társadalomért, melyben a fogyatékos emberek képesek méltósággal élni mindennapjaikat. Tevékenységük szerteágazó, a tanulástól a munkába állásig, sőt, akár jogi ügyekben is támogatják pártfogoltjaikat. Szabó Kimmel Tamás színművész rendkívül fontosnak tartja a társadalom érzékenyítését, ezért örömmel mondott igent a felkérésre: "Színészként a színpadon tudok bizonyos elveket, értékrendet közvetíteni. Ismert emberként pedig szerencsére van lehetőségem felemelni a szavamat, kiállni fontos ügyek mellett. Gyerekes szülőként azt hiszem, a legjobb lehetőség erre az, hogy a Kézenfogva Alapítványt képviselhetem. Nagyon tisztelem és igen nagyra becsülöm azt a munkát, amit ők folytatnak." Az ösztönző program decemberben a Messzehangzó Tehetségek Alapítvány bemutatásával zárult, mely szervezet tevékenységét Ónodi Eszter színművésznő támogatta a kampány során: "Azt gondolom, hogy rengeteg tehetséges ember van Magyarországon, de a legtöbben közülük nem jutnak olyan lehetőséghez, ami segítené őket abban, hogy ez a tehetség szárba szökkenthessen egy sikeres karriert. Ha van egy olyan lehetőség, egy olyan alapítvány, vagy egy program, amivel ezeket az embereket támogatni lehet, annak nagyon kell örülni és segíteni a kezdeményezést, hogy a hátrányos helyzet soha ne lehessen egy tehetség érvényesülésének akadálya." - mondta a művésznő az alapítvány Művészet leszek! Tudós leszek! ösztöndíjátadó gáláján. A Messzehangzó 10 éve azzal a céllal jött létre, hogy támogassa a határon túli és magyarországi nehéz körülmények között élő gyermekek és fiatalok művészeti, természettudományos és informatikai képzését. A három hónap aktivitásai során a Cappy nem csak a szervezetekkel szembeni bizalomépítéssel kívánja ösztönözni az adományozási kedvet, hanem lehetőséget ad arra is, hogy bárki egy egyszerű jótettel, akár csak a Cappy Facebook oldalán megjelenő alapítványi tartalmak like-olásával támogatni tudja a számára kedves jó ügyet. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
INA | létszám | ManpowerGroup | Alteo | Sberbank | SPAR | EU | Masterplast | Shell | Pécsi Harmadik Színház | Szegedi Tudományegyetem | Rába | BMW | Valentin-nap | Magyar Állami Népi Együttes | AM | IKEA | Horvátország | Olaszország | Oroszország | vendégéjszakák | MNB | ALDI | Románia
![]() |
PARTNEREINK
|