SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Technológia | Intelligens kiszolgálórobotokat mutat be az LG


LG Electronics: Intelligens kiszolgálórobotokat mutat be az LG
2019-01-02 12:43 | Noguchi



Az LG Electronics (LG) a 2019-es CES-en mutatja be a külső vázként viselhető CLOi SuitBot robot megújult verzióját olyan további kiszolgáló robotok mellett.

A viselhető LG CLOi SuitBot használója derekát tehermentesíti, csökkentve az emelés és lehajolás okozta erőkifejtést, az LG továbbfejlesztett CLOi kiszolgálórobotjai - a PorterBot, ServeBot és CartBot - pedig a vállalat folyamatosan növekvő szakértelmét képviselik a mesterséges intelligencia (Artificial Intelligence, AI) és a robotika területén.

Az eredetileg tavaly ősszel, Berlinben bemutatott LG CLOi SuitBot új verziója a derekat tehermentesítve a felhasználó számára nagyobb erőkifejtést tesz lehetővé, így csökkenti a sérülésveszélyt és az izomfáradást az olyan fizikailag megterhelő tevékenységek végzése közben, mint a nagyobb súlyok felemelése vagy leengedése. A SuitBot azzal, hogy lehetővé teszi a derék 50 fokos fordítását és 90 fokos hajlítását, a törzs mozgékonyságát növeli. A viselhető robot akkor kapcsol be, amikor használója 65 fokban lehajol, amikor pedig álló helyzetbe egyenesedik fel, a készülék kikapcsol. A robot egy töltéssel négy órán át képes üzemelni, és csupán egy órára van szüksége a teljes töltöttség eléréséhez.

Az először a 2018-as CES-en bemutatkozott hordár- (PorterBot), felszolgáló- (ServeBot), és bevásárlóasszisztens-robotokat (CartBot) kifejezetten a repülőterek, hotelek és bevásárlóközpontok számára fejlesztették ki, hogy segítsenek a vendégeknek a poggyászok szállításában, az ételek felszolgálásában illetve a megvásárolt élelmiszerek hordozásában. Az új LG CLOi kiszolgáló robotok az elődmodellekhez képest még fejlettebb, önálló navigációs rendszert kaptak, a továbbfejlesztett összekapcsolhatóság révén pedig például liftekkel, önműködő ajtókkal is képesek kommunikálni. A beépített mesterséges intelligencia révén az LG CLOi robotjai képesek elemezni a felhasználók szokásait, így folyamatosan tanulnak és javítják teljesítményüket. Az érintőképernyők és a beépített hangfelismerő szoftver révén a robotok természetesen és kényelmesen kommunikálnak a felhasználókkal, és olyan összetettebb feladatokat is képesek teljesíteni, mint a vendégek kérdéseinek megválaszolása vagy a fizetések lebonyolítása. Az intelligens robotok teljesen önállóan működnek: az akkumulátor lemerülése esetén visszatérnek a töltőpontra, a teljes töltöttség elérésekor pedig újra munkába állnak, továbbá naponta önellenőrzést végeznek és erről automatikus jelentéseket is készítenek.

"Robotkínálatunk fejlődése tökéletesen szemlélteti elkötelezettségünket az iránt, hogy az igen közeli jövőben a való életben is használható robotikai megoldásokat kínáljunk" - mondta el Roh Jin-seo, az LG szenior alelnöke, a robotikai üzletág vezetője. "Azzal, hogy képesek elemezni és megérteni az őket körülvevő környezetet, az LG CLOi kiszolgáló robotjai a mesterséges intelligencia és automatizálás terén megvalósított jelentős kutatás-fejlesztési befektetéseink megtérülését jelentik."











TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Huawei | Mol | Auchan | kutatás | Lidl | Csehország | ALDI | KLM | Románia | Mars | UniCredit | UPC | PM | ITM | FruitVeb | 4iG | KSH | EY | K&H | 5G | Wizz Air | NAV | osztalék | Budapest