SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Ismerősökön keresztül köttetik a legtöbb üzlet


Brillit.com: Ismerősökön keresztül köttetik a legtöbb üzlet
2018-12-27 23:20 |



A magyarok jelentős része közös ismerősön keresztül találja meg potenciális üzleti partnereit, a kapcsolatépítésben a sales manager és a hideghívás csak elenyésző szerepet tölt be.

A Brillit az első magyar online üzleti közösség közvélemény-kutatás kérdőívében arra is kereste a választ, hogy milyen gyakorisággal építenek kapcsolatokat honfitársaink.

A magyar vállalkozásoknak általában a legnagyobb kihívást a folyamatos üzletszerzés és a minőségi partnerkapcsolatok kiépítése jelenti. Egy friss felmérésben a magyarok ajánlatkérési sajátosságait próbálták a lehető legalaposabban feltérképezni.

A kutatás többek között arra is rámutatott, hogy a megkérdezettek többség üzleti ügyei intézése során főként keresőprogramokat, e-mailt és weboldalakat használ rendszeresen. Kiderült az is, hogy az emberek legszívesebben hirdetésben vagy online keresés útján kérnek ajánlatokat.

Az ismerősökre hagyatkozunk

A felmérés egyik legfontosabb megállapítása, hogy a megkérdezettek 57 százaléka az ismerősein keresztül találja meg üzleti partnereit. Ez nem meglepő, hiszen a XXI. századi rohanó világában a rokonokban, haverokban, barátokban bízunk meg a leginkább. A jövőben ugyanakkor sosem kell azon rágódnia a cégeknek, hogy átverés áldozataivá válnak, vagy kihasználják őket, a hamarosan élesben is rajtoló Brilliten ugyanis értékelni lehet a cégeket, ezáltal folyamatos ellenőrzés alatt vannak.

Az első magyar online üzleti közösségben a vállalkozók másodpercek alatt kérhetnek egymástól árajánlatokat, és az üzleti kapcsolatok létrejötte előtt láthatják a leendő partnerről mások által írt véleményeket is.

Szintén a Brillit mellett szól, hogy a honlapon megtalálhatók a cégek legkülönbözőbb adatai és a referenciái is. A válaszadók pedig pont ezt a két tényezőt veszik leginkább figyelembe, amikor egy partner mellett leteszik a voksukat.

Nagy hangsúlyt fektetünk a kapcsolatépítésre

A megkérdezettek átlagosan 2,6 órát töltenek új kapcsolatok építésével, melyet a legtöbben hetente ismételnek. Ebből is látszik, hogy milyen fontos szerepet tölt be az emberek életében az ismerkedés, amire a Brillit a szokványosnál jóval egyszerűbb megoldást kínál. A honlap azért is hiánypótló, mert az elvárásoknak megfelelően a vállalkozásokat az online térben köti össze anélkül, hogy találkoznának.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!