|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Ismerősökön keresztül köttetik a legtöbb üzlet
KUTATÁS
![]()
Brillit.com: Ismerősökön keresztül köttetik a legtöbb üzlet
2018-12-27 23:20 |
A magyarok jelentős része közös ismerősön keresztül találja meg potenciális üzleti partnereit, a kapcsolatépítésben a sales manager és a hideghívás csak elenyésző szerepet tölt be. A Brillit az első magyar online üzleti közösség közvélemény-kutatás kérdőívében arra is kereste a választ, hogy milyen gyakorisággal építenek kapcsolatokat honfitársaink. A magyar vállalkozásoknak általában a legnagyobb kihívást a folyamatos üzletszerzés és a minőségi partnerkapcsolatok kiépítése jelenti. Egy friss felmérésben a magyarok ajánlatkérési sajátosságait próbálták a lehető legalaposabban feltérképezni. A kutatás többek között arra is rámutatott, hogy a megkérdezettek többség üzleti ügyei intézése során főként keresőprogramokat, e-mailt és weboldalakat használ rendszeresen. Kiderült az is, hogy az emberek legszívesebben hirdetésben vagy online keresés útján kérnek ajánlatokat. Az ismerősökre hagyatkozunk A felmérés egyik legfontosabb megállapítása, hogy a megkérdezettek 57 százaléka az ismerősein keresztül találja meg üzleti partnereit. Ez nem meglepő, hiszen a XXI. századi rohanó világában a rokonokban, haverokban, barátokban bízunk meg a leginkább. A jövőben ugyanakkor sosem kell azon rágódnia a cégeknek, hogy átverés áldozataivá válnak, vagy kihasználják őket, a hamarosan élesben is rajtoló Brilliten ugyanis értékelni lehet a cégeket, ezáltal folyamatos ellenőrzés alatt vannak. Az első magyar online üzleti közösségben a vállalkozók másodpercek alatt kérhetnek egymástól árajánlatokat, és az üzleti kapcsolatok létrejötte előtt láthatják a leendő partnerről mások által írt véleményeket is. Szintén a Brillit mellett szól, hogy a honlapon megtalálhatók a cégek legkülönbözőbb adatai és a referenciái is. A válaszadók pedig pont ezt a két tényezőt veszik leginkább figyelembe, amikor egy partner mellett leteszik a voksukat. Nagy hangsúlyt fektetünk a kapcsolatépítésre A megkérdezettek átlagosan 2,6 órát töltenek új kapcsolatok építésével, melyet a legtöbben hetente ismételnek. Ebből is látszik, hogy milyen fontos szerepet tölt be az emberek életében az ismerkedés, amire a Brillit a szokványosnál jóval egyszerűbb megoldást kínál. A honlap azért is hiánypótló, mert az elvárásoknak megfelelően a vállalkozásokat az online térben köti össze anélkül, hogy találkoznának. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
hajópadló | tekercses kerítés | kerti tároló | szivattyú | Knorr-Bremse | gázkészülék | lézeres szemműtét | autó | lézerterápia | mobilgarázs | LED-lámpák | kölyökkutya | gyerekülés | párásító | Centrál Színház | tartálykutatás | lakásfelújítás | kávékapszula | Mosás | alumíniumkerítés | napszemüveg | Liszt Ferenc Kamarazenekar | konyhai munkalap | KunlunChem
![]() |
PARTNEREINK
|