|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | 600 rászoruló családnak segít a Lidl karácsonykor
FELELŐSSÉG
![]()
Lidl: 600 rászoruló családnak segít a Lidl karácsonykor
2018-12-21 12:46 | Trinity Communications
#Veledteljes karácsonyi kampányának keretében, közösségi média oldalainak követőivel közösen 600 rászoruló családnak segít a Lidl Magyarország. Az összesen 3 011 400 Ft értékű tartós élelmiszeradományt, a Gyermekétkeztetési Alapítvány közreműködésével 6 település hátrányos helyzetű családjai kapják meg, ezáltal könnyítve meg az ünnepi készülődést. A karácsony nem a tökéletes menütől vagy az ajándékoktól, hanem szeretteinktől teljes, igazi mondanivalója az együtt töltött idő fontossága, hiszen csak az számít, hogy kivel töltjük az ünnepeket. E gondolatokra hívta fel a figyelmet az áruházlánc hétvégén zárult karácsonyi kezdeményezése, melynek során a Lidl arra kérte közösségi oldalainak követőit, hogy osszák meg, nekik kivel teljes a karácsony. A cél a figyelemfelhíváson túl a segítségnyújtás is volt, a vállalat hátrányos helyzetű gyermekek családjainak szerette volna szebbé varázsolni az ünnepi készülődést. A veledteljes kampány eredményeképpen, a kezdeményezéshez csatlakozókkal közösen a Lidl Magyarország 600 családnak tud segítséget nyújtani a karácsonyi készülődéshez. A tartós élelmiszereket tartalmazó ajándékcsomagokat a Gyermekétkeztetési Alapítvány juttatja el a rászorulókhoz még az ünnepek előtt. "A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy a társadalmi célú kezdeményezésekkel segítse a hátrányos helyzetű gyermekek támogatását. Még nagyobb öröm számunkra, hogy ezúttal követőinkkel, vásárlóinkkal közösen tehetjük szebbé több mint félezer család karácsonyát." - mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. Az áruházlánc működésének szerves része a társadalmilag felelős gondolkodás, a gyermeki jólétet kezdetektől fogva kiemelkedően fontosnak tekinti. Társadalmi felelősségvállalási programjainak kiemelt célja a hátrányos helyzetű gyermekek és azok családjainak támogatása. A Veledteljes kampány is ezt a célkitűzést támogatta, eredményeképpen ezúttal is több száz magyar család kapott segítséget a vállalat támogatása által. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Liszt Ferenc Kamarazenekar | tudás | lakásfelújítás | párásító | szivattyú | Vizelettartás | autódekoráció | hajópadló | KunlunChem | Centrál Színház | bónuszrendszer | kávékapszula | tartálykutatás | Játék | bőrápolás | Iskolaszer | inkontinencia | hegesztőpajzs | hőmérséklet | Knorr-Bremse | társ | menstruáció | alumíniumkerítés | retinol
![]() |
PARTNEREINK
|