|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Járműipar | A Porsche Hungariához tartozó kereskedések
JÁRMŰIPAR
![]()
MTI: A Porsche Hungariához tartozó kereskedések
2018-12-17 16:54 |
A Volkswagen konszern márkáit Magyarországon forgalmazó autókereskedések mintegy 37 ezer gépkocsit adnak el az idén, a tavalyi 35 500 után. Eppel János, az importőri feladatokat ellátó Porsche Hungaria Kft. (PH) ügyvezető igazgatója elmondása szerint az újautó-kereskedelmet 2018-ban pozitív piaci környezet támogatta, ennek köszönhetően a magyarországi összpiac éves szinten 15-16 százalékkal bővül. A PH-hoz tartozó márkák együttes eladásai ugyanakkor az idén 5-6 százalékkal emelkednek, amit Eppel János egyebek között annak tulajdonított, hogy az értékesítésre hátrányosan hatott a gépkocsik károsanyag-kibocsátásának és üzemanyag-fogyasztásának megállapítására vonatkozó új tesztkódrendszerre (WLTP) átállás, valamint a dízelüzemű autókkal kapcsolatos kiegyensúlyozatlan kommunikáció következtében megjelenő fogyasztói fenntartások is. A márkaigazgatóktól kapott tájékoztatás szerint a PH márkái sikeresen tartották pozíciójukat a piacon az idén. A 30 magyarországi Volkswagen márkakereskedő 2018-ban az előzetes adatok szerint mintegy 15 200 személyautót értékesít. A márka vevőinek 40 százaléka magánszemély. Dalnoki Balázs márkaigazgató úgy véli, a VW új SUV-ja sikereire alapozva az eladások jövőre megközelítik a 16 500 darabot. A Skoda eladásai 9,5 százalékkal bővülnek, 13 800 darabot adott el a 38 márkakereskedés. A Skodánál a céges értékesítés kiugróan magas, eléri a 83 százalékot, a márka ugyanis népszerű a kisebb cégek, bt.-k, kft.-k körében is. A PH márkái közül a prémium szegmensbe tartozó Audi szenvedte meg a legjobban a WLTP következményeit, a 14 márkakereskedés mintegy 2400 kocsit adott el. A márka a jövő évben elektromos változattal, valamint több hibrid modellel erősít a piacon. Jelentős növekedést tudott felmutatni az idén a SEAT, az értékesítés 26 százalékos növekedését a városi terepjáró (SUV) szegmens sikerei biztosították. Ugyanez magyarázza, hogy nő a magánvásárlások aránya, már elérte a 40 százalékot az eladott 1900 darabból. A 11 márkakereskedéstől jövőre további 30 százalékos bővülést remél a PH, a SUV-k iránti tartósan erős keresletre alapozva. A VW haszonjármű üzletága az idén 2500 jármű eladásával számol. Ez némileg visszaesés a tavalyi magas bázis miatt, de a kisebb vevők érdeklődése az összpiacéhoz hasonlóan élénk volt, ez a PH vezetői szerint pozitív előjel 2019-re vonatkozóan, amit a növekedési hitelprogram várható újabb fordulója is támogathat. A PH használt autó üzletága 2018-ban 7600 járművet értékesített, ez csaknem 10 százalékos növekedés. A Porsche Hungaria Kft. árbevétele az idén eléri a 330 milliárd forintot Eppel János tájékoztatása szerint. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
kávékapszula | autódekoráció | retinol | társ | hajópadló | inkontinencia | gázkészülék | bónuszrendszer | hőmérséklet | tartálykutatás | bőrápolás | LED-lámpák | Knorr-Bremse | Liszt Ferenc Kamarazenekar | párásító | Vizelettartás | KunlunChem | szivattyú | Centrál Színház | alumíniumkerítés | lakásfelújítás | hegesztőpajzs | Iskolaszer | tudás
![]() |
PARTNEREINK
|