|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Féllábú Mikulás hívja fel a figyelmet a cukorbetegségre
OUTDOOR/INDOOR
![]() ![]()
CV&More: Féllábú Mikulás hívja fel a figyelmet a cukorbetegségre
2018-12-07 20:47 | Mediator Group Kft.
Rendhagyó outdoor kampánnyal hívja fel a figyelmet a 2-es típusú cukorbetegség veszélyeire a Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége és a Mediator. December 6-én ugyanis szokatlan plakátokat helyeztek ki a Batthyány téren, amelyen a jól ismert csokimikulás jelenik meg, ezúttal azonban műlábbal. Az időzítés nem véletlen, hiszen mikor is lehetne jobban ráirányítani a figyelmet a túlzott cukorfogyasztásra, és az ezzel is kapcsolatba hozható 2-es diabétesz veszélyeire, mint Mikuláskor, amikor minden az édességekről szól. A kampány a Mediator kreatív koncepciója alapján készült el, és az ügynökség felelt a megvalósításért is. Az ügynökség tavaly novemberben kezdte meg együttműködését a Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetségével, amelynek keretében az ügynökség pro bono segíti a Szövetség országos aktivitásainak kreatív, sajtó és közösségi média kommunikációját. Többek között a Mediator támogatásával valósult meg tavasszal a "Botra fel" elnevezésű országos nordic walking séta 18 vidéki városban és 2 budapesti helyszínen. Emellett a diabétesz világnapja alkalmából az ügynökség segítségével helyeztek el egy interaktív Cukorbombát is az Árkádban. Ennek lényege az volt, hogy az egészséges életmóddal, diabétesszel és annak megelőzésével kapcsolatos kérdésekre kellett a megadott idő alatt válaszolniuk, hogy elkerüljék a cukorbomba felrobbanását A Mediator azért is tartja fontosnak az Egyesület támogatását, mivel a diabétesz egyre elterjedtebb betegség, ma Magyarországon közel 800 ezer diagnosztizált cukorbeteg ember él, és további 500 ezer azoknak a száma, akik valójában cukorbetegek, de nem tudnak róla vagy még nem vettek részt diabétesz-szűrésen. Óvatos számítások szerint 2027-re a magyar lakosság 20-70 év közötti korosztályában már minden tizedik ember cukorbeteg lesz. Kiemelten fontos tehát, hogy időben diagnosztizáljuk a diabéteszt, és megfelelő információval rendelkezzünk erről az eleinte észrevétlen, de súlyos szövődményekkel járó betegségről, amihez elengedhetetlen a folyamatosan figyelemfelhívás is. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
autódekoráció | tudás | alumíniumkerítés | Iskolaszer | inkontinencia | Vizelettartás | LED-lámpák | Knorr-Bremse | Liszt Ferenc Kamarazenekar | tartálykutatás | Centrál Színház | hajópadló | bőrápolás | lakásfelújítás | retinol | gázkészülék | hegesztőpajzs | hőmérséklet | kávékapszula | társ | KunlunChem | szivattyú | bónuszrendszer | párásító
![]() |
PARTNEREINK
|