SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Sándor Imre PR-Díj 2018


MPRSZ: Sándor Imre PR-Díj 2018
2018-12-07 15:48 |



Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2018-as Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése.

A zsűri döntése szerint összesen 10 pályázat került shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.

Az idei versenyre összesen 17 pályázat érkezett, a legtöbb az Uniomediától és az ACG Pro-tól (4-4 db), de több anyaggal pályázott a Ferling, a La Communications és a SAKKOM Interaktív is (2-2 db). A pályázatok közül 13 érkezett kommunikációs kampány, míg 4 érkezett hírnévmenedzsment kategóriában. A hattagú zsűri döntése alapján ezek közül összesen 10 nevezés került shortlistre (8 kommunikációs kampány, 2 hírnévmenedzsment kategóriában).

Az eredményhirdetésre és az ünnepélyes díjátadóra 2018. december 13-án 18 órától kerül sor a Budapest Music Centerben.

A Sándor Imre PR-díj idei zsűrijének elnöke, R. Kovács Dániel, a Front Page Communications ügyvezetője, az MPRSZ elnökségi tagja.

A zsűri tagjai:
 
  • Bede Márta (Well PR Ügynökség, ügyvezető igazgató),
  • Bodó Teodóra (Provident Pénzügyi Zrt., Vállalati és Kormányzati Kapcsolatok Igazgatóság vezetője),
  • Maczelka Márk (SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft., kommunikációs vezető),
  • Puskár Krisztián (Kreatív, szerkesztő),
  • Ruska Viktória (Magyar Suzuki Zrt., Kommunikációs vezető).


Shortlistre került pályamunkák:

Kommunikációs kampány:
 
  • Abbvie Hepatitis C kampány (Pályázó: ACG Pro, Megbízó: Abbvie Kft.)
  • A láthatatlan gyilkos nyomában (Pályázó: SAKKOM Interaktív, Megbízó: Szerelvénybolt Kft.)
  • A Munka Nem Várhat (Pályázó: Cafe PR, Megbízó: OTP Egészségpénztár)
  • #énjövőm (Pályázó: Uniomedia Communications, Megbízó: Coca-Cola HBC Magyarország)
  • MEKH Energiakövetek 2017 (Pályázó: Open Communications, Megbízó: Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal)
  • Senior Gamer kampány (Pályázó: Uniomedia Communications, Megbízó: Magyar Telekom)
  • Tüsszentő citylight Influenza kampány (Pályázó: Uniomedia Communications, Megbízó: Sanofi-Aventis Zrt.)
  • UNICEF gyerekhang - Kampány a gyerekek világnapján 2017. november (Pályázó: La Communications, Megbízó: UNICEF Magyarország)


Hírnévmenedzsment:
 
  • E.ON Vigyázz a madárra! hackathon (Pályázó: ACG Pro, Megbízó: E.ON Hungária)
  • Nyisd ki a szánkat! (Pályázó: SAKKOM Interaktív, Megbízó: SAKKOM Interaktív).









TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Mol | osztalék | Huawei | EY | Csehország | UniCredit | Románia | UPC | PM | ALDI | ITM | KSH | 5G | KLM | NAV | 4iG | Auchan | Wizz Air | kutatás | Lidl | Budapest | Mars | FruitVeb | K&H