SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Rekordszámú pályázat érkezett a Lidl iskolai felhívására


Lidl: Rekordszámú pályázat érkezett a Lidl iskolai felhívására
2018-11-16 12:46 | Young & Partners



Rekordszámú, több mint 180 pályamunka érkezett a Lidl Magyarország általános iskolák számára kiírt felhívására, melyre egészséges és kreatív uzsonnával nevezhettek az intézmények.

A közönségszavazás keretein belül közel 10 000 szavazatot kaptak az ötletes megoldások. A pályázat sikeres zárása volt a vállalat szeptember végén indult Egészségesen az iskolapadban! kampányának.

Nagy volt az érdeklődés a Lidl tudatos táplálkozást népszerűsítő, immáron negyedik alkalommal kiírt pályázati felhívásának. Az ország minden tájáról érkeztek az iskolás csoportok receptjei és a kreációkat bemutató fotói, hogy bebizonyítsák, uzsonnára is lehet táplálót és egészségeset fogyasztani. Az összesen 187 pályamunkát szakmai zsűri értékelte. Az 1 millió forint összdíjazású pályázat első helyezettje - a 87 pályázó intézmény közül - a Budaörsi Herman Ottó Általános Iskola, második helyezettje a Sajóbábonyi Deák Ferenc Általános Iskola, dobogósa pedig a Sárbogárdi Mészöly Géza Általános Iskola csapata lett. A közönségdíjat, több mint 1300 szavazattal a budapesti Fodros Általános Iskola alkotása nyerte el. A "Legegészségtudatosabb iskola" díját a Pomázi Mátyás Király Általános Iskola érdemelte ki.

"Nagyon sok kreatív alkotás érkezett, ami nem könnyítette meg a döntést. Ugyanakkor örömmel tölt el, hogy ennyi intézmény komolyan vette a feladatot és hogy rajtuk keresztül több ezer gyermekhez és családhoz jutott el az üzenetünk: bármikor lehet finomat és egészségeset enni" - mondta Kubányi Jolán, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke.

Fontos ez az üzenet annak tükrében is, hogy szemléletformáló kampányának fókuszába az áruházlánc idén a nassolást állította, abban az összefüggésben, hogy ha nassol is a gyermek, azt egészségesen is teheti. A Lidl előzetes, szülők körében végzett online felmérésének eredménye szerint ugyanis az általános iskolások több mint a fele (57%) heti rendszerességgel nassol, leginkább sós ropogtatnivalókat és édességeket. E tendencia mérséklése érdekében a vállalat egészséges nassolási ötletekkel és receptekkel is segítette a szülőket. A téma aktualitását és fontosságát a nagyfokú érdeklődés is mutatja, hiszen a támogató anyagoknak platformot biztosító aloldalt eddig több mint harmincezren látogatták meg.

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője kiemelte, a vállalat számára kiemelten fontos az egészséges életmódra való nevelés és így a gyermekek, szülők edukációja az egészséges táplálkozás témájában. "Öröm számunkra, hogy családoknak segíthetünk, a pályázat által iskolákat támogathatunk, büszkeséggel tölt el bennünket, hogy évről-évre egyre nagyobb számban érdeklődnek a felhívásunk iránt. Bízunk benne, hogy ezzel hozzájárulhatunk minél több kisgyermek egészségesebb és változatosabb étrendjének kialakításához"- tette hozzá.




lidl_díjátadó.jpg (1090.7 kB)






TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!