|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Rekordszámú pályázat érkezett a Lidl iskolai felhívására
FELELŐSSÉG
Lidl: Rekordszámú pályázat érkezett a Lidl iskolai felhívására
2018-11-16 12:46 | Young & Partners
Rekordszámú, több mint 180 pályamunka érkezett a Lidl Magyarország általános iskolák számára kiírt felhívására, melyre egészséges és kreatív uzsonnával nevezhettek az intézmények. A közönségszavazás keretein belül közel 10 000 szavazatot kaptak az ötletes megoldások. A pályázat sikeres zárása volt a vállalat szeptember végén indult Egészségesen az iskolapadban! kampányának. Nagy volt az érdeklődés a Lidl tudatos táplálkozást népszerűsítő, immáron negyedik alkalommal kiírt pályázati felhívásának. Az ország minden tájáról érkeztek az iskolás csoportok receptjei és a kreációkat bemutató fotói, hogy bebizonyítsák, uzsonnára is lehet táplálót és egészségeset fogyasztani. Az összesen 187 pályamunkát szakmai zsűri értékelte. Az 1 millió forint összdíjazású pályázat első helyezettje - a 87 pályázó intézmény közül - a Budaörsi Herman Ottó Általános Iskola, második helyezettje a Sajóbábonyi Deák Ferenc Általános Iskola, dobogósa pedig a Sárbogárdi Mészöly Géza Általános Iskola csapata lett. A közönségdíjat, több mint 1300 szavazattal a budapesti Fodros Általános Iskola alkotása nyerte el. A "Legegészségtudatosabb iskola" díját a Pomázi Mátyás Király Általános Iskola érdemelte ki. "Nagyon sok kreatív alkotás érkezett, ami nem könnyítette meg a döntést. Ugyanakkor örömmel tölt el, hogy ennyi intézmény komolyan vette a feladatot és hogy rajtuk keresztül több ezer gyermekhez és családhoz jutott el az üzenetünk: bármikor lehet finomat és egészségeset enni" - mondta Kubányi Jolán, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke. Fontos ez az üzenet annak tükrében is, hogy szemléletformáló kampányának fókuszába az áruházlánc idén a nassolást állította, abban az összefüggésben, hogy ha nassol is a gyermek, azt egészségesen is teheti. A Lidl előzetes, szülők körében végzett online felmérésének eredménye szerint ugyanis az általános iskolások több mint a fele (57%) heti rendszerességgel nassol, leginkább sós ropogtatnivalókat és édességeket. E tendencia mérséklése érdekében a vállalat egészséges nassolási ötletekkel és receptekkel is segítette a szülőket. A téma aktualitását és fontosságát a nagyfokú érdeklődés is mutatja, hiszen a támogató anyagoknak platformot biztosító aloldalt eddig több mint harmincezren látogatták meg. Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője kiemelte, a vállalat számára kiemelten fontos az egészséges életmódra való nevelés és így a gyermekek, szülők edukációja az egészséges táplálkozás témájában. "Öröm számunkra, hogy családoknak segíthetünk, a pályázat által iskolákat támogathatunk, büszkeséggel tölt el bennünket, hogy évről-évre egyre nagyobb számban érdeklődnek a felhívásunk iránt. Bízunk benne, hogy ezzel hozzájárulhatunk minél több kisgyermek egészségesebb és változatosabb étrendjének kialakításához"- tette hozzá.
lidl_díjátadó.jpg (1090.7 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Baron | E.ON | Knorr-Bremse | juttatás | hajmaszk | Pesterzsébeti Mentőállomás | CBD olaj | utalvány | Revolut | bankszámla | coaching | ajándék | család | home office | szobanövény | műszaki pálya | villanyszerelés | kaputelefon | immunrendszer | SNPR Store | frizura | szélvédőmosó folyadék | póló | Green Pledge
|
PARTNEREINK
|