SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Kihirdették a 25. Golden Drum-díj nyerteseit


Golden Drum: Kihirdették a 25. Golden Drum-díj nyerteseit
2018-10-30 10:05 | Open Communications



A legsikeresebb ügynökségi hálózat a McCann Worldgroup lett, a legsikeresebb ügynökség pedig a McCann Bukarest.

A Golden Drum Fesztivál MIT és MIÉRT ünnepélyes díjátadó keretein belül hirdette ki a fesztivál idei nyerteseinek nevét. A MIT első díját a bukaresti McCann nyerte el a Bihor Couture kampányért a Legjobb Elérés csoportban. A MIÉRT szekció győztese a spanyol DDB lett a Finding Farina megalkotásáért az Innovatív W csoportban. A varsói 180heartbeats + JvM ügynökség kapta A jók között a legjobb-díjat az Unbreakable Rainbow kampányért a társadalmi ügyek Z csoportjában. Összesen 26 Golden, 50 Silver Drum és 12 Grand Prix talált gazdára az idei pályázatok közül.

A McCann Worldgroup az elért 175 pontjával Golden Net-díjban részesült mint legsikeresebb ügynökségi hálózat. A legsikeresebb ügynökség 91 ponttal a bukaresti McCann lett, akik így elnyerték a Golden Rose-díjat. A lengyel 180 heartbeats+JvM varsói irodája kapta a Golden Dragon-díjat, mint a legsikeresebb független ügynökség a maga 43 pontjával. A Diesel, 89 ponttal a Brand Grand Prix-díjat vihette haza.

A speciális díjak kategóriájában az Golden Drum Adriatic-díjat a McCann Beograd és a McCann Podgorica nyerte el az Unwanted kampányért, Silver Drum Adriatic-díj a New Moment New Ideas Company Belgrade ügynökséghez került a One Poster For Peace kampányért, míg a Bronze Drum Adriatic-díjat a Publicis Belgrade ügynökség vihette haza a #check it kampányért.

Adrian Botan, a McCann Worldgroup nemzetközi kreatív igazgatója és az Európai Kreatív Vezetők Tanácsának elnöke, és Cătălin Dobre, a román McCann Worldgroup kreatív vezérigazgatója és a McCann CEE regionális kreatívigazgatója Golden Watch-díjat nyertek a Bihor Couture kampányért.

Young Drummers verseny győztesei Szász Dániel és Szabó Sándor lettek a The secret treasure of Istria kampány kreatív megoldásáért. A második helyet Igor Pogorevici nyerte el a Musical Landscape kampány kreatív megvalósításáért, harmadik helyen Kristina Simeonova and Maya Zlatkova végzett a Hear Tartini in every step kampánnyal.





golden net.jpg (1213.82 kB)
golden rose.jpg (1312.96 kB)






TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!