|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Kihirdették a 25. Golden Drum-díj nyerteseit
ÜGYNÖKSÉG
Golden Drum: Kihirdették a 25. Golden Drum-díj nyerteseit
2018-10-30 10:05 | Open Communications
A legsikeresebb ügynökségi hálózat a McCann Worldgroup lett, a legsikeresebb ügynökség pedig a McCann Bukarest. A Golden Drum Fesztivál MIT és MIÉRT ünnepélyes díjátadó keretein belül hirdette ki a fesztivál idei nyerteseinek nevét. A MIT első díját a bukaresti McCann nyerte el a Bihor Couture kampányért a Legjobb Elérés csoportban. A MIÉRT szekció győztese a spanyol DDB lett a Finding Farina megalkotásáért az Innovatív W csoportban. A varsói 180heartbeats + JvM ügynökség kapta A jók között a legjobb-díjat az Unbreakable Rainbow kampányért a társadalmi ügyek Z csoportjában. Összesen 26 Golden, 50 Silver Drum és 12 Grand Prix talált gazdára az idei pályázatok közül. A McCann Worldgroup az elért 175 pontjával Golden Net-díjban részesült mint legsikeresebb ügynökségi hálózat. A legsikeresebb ügynökség 91 ponttal a bukaresti McCann lett, akik így elnyerték a Golden Rose-díjat. A lengyel 180 heartbeats+JvM varsói irodája kapta a Golden Dragon-díjat, mint a legsikeresebb független ügynökség a maga 43 pontjával. A Diesel, 89 ponttal a Brand Grand Prix-díjat vihette haza. A speciális díjak kategóriájában az Golden Drum Adriatic-díjat a McCann Beograd és a McCann Podgorica nyerte el az Unwanted kampányért, Silver Drum Adriatic-díj a New Moment New Ideas Company Belgrade ügynökséghez került a One Poster For Peace kampányért, míg a Bronze Drum Adriatic-díjat a Publicis Belgrade ügynökség vihette haza a #check it kampányért. Adrian Botan, a McCann Worldgroup nemzetközi kreatív igazgatója és az Európai Kreatív Vezetők Tanácsának elnöke, és Cătălin Dobre, a román McCann Worldgroup kreatív vezérigazgatója és a McCann CEE regionális kreatívigazgatója Golden Watch-díjat nyertek a Bihor Couture kampányért. Young Drummers verseny győztesei Szász Dániel és Szabó Sándor lettek a The secret treasure of Istria kampány kreatív megoldásáért. A második helyet Igor Pogorevici nyerte el a Musical Landscape kampány kreatív megvalósításáért, harmadik helyen Kristina Simeonova and Maya Zlatkova végzett a Hear Tartini in every step kampánnyal.
golden net.jpg (1213.82 kB)
golden rose.jpg (1312.96 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
kutya | szilva | BMW | frissdiplomás | Euromoney | álláskeresés | Profession.hu | vállalkozás | visszajelzés | Mol-csoport | táplálékkiegészítő | állásjelentkezés | E.ON | Mol | szülési szabadság | REGIO JÁTÉK | home office | mérnök | Prima Primissima | napelempark | CIB Bank | takarítás | marketing | ebédházhozszállító
|
PARTNEREINK
|