|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | A Libri-Bookline és a Spar lettek az év kereskedői
KERESKEDELEM
MasterCard: A Libri-Bookline és a Spar lettek az év kereskedői
2018-10-26 07:03 | LocalTime Budapest PR&Consultancy
A tavalyi harmadik helyezés után, idén az élen végzett a Spar Magyarország a Mastercard által szervezett Az év kereskedője versenyben, megosztva a dobogó legfelső fokát a Libri-Bookline Zrt-vel. Idén harmadik alkalommal rendezték meg a versenyt, ahol négy különböző kategóriában indulhattak a jelentkezők. Az év kereskedője verseny célja, hogy felhívja a figyelmet az eredeti és különleges kereskedelmi megoldásokra, valamint inspirálja a fejlesztéseket és jutalmazza azokat a kereskedőket, akik többet szeretnének nyújtani vásárlóiknak. Idén több mint 30 pályázat érkezett, melyekből egy független szakmai zsűri választotta ki a legjobbakat. A Legjobb multichannel értékesítés kategóriában a szervezők olyan kereskedők nevezését várták, akik többcsatornás értékesítési stratégiát követnek, azaz fizikai bolt mellett webshopot is működtetnek. A pályázatok elbírálásában fontos szerepet kap a stratégiai gondolkodás, vagyis az, hogy miként egészíti ki egymást a két értékesítési modell. A kategória győztese a Libri-Bookline Zrt. lett, második helyen Lidl Magyarország végzett, míg a harmadik helyért járó elismerést az alinda.hu oldalt üzemeltető Hoppline Kft. kapta. A Legjobb ügyfélélmény idén is az az egyik legnépszerűbb kategória volt, itt olyankereskedők szálltak versenybe, akik az értékesítést élménnyé próbálják varázsolni ügyfeleik számára A kategória győztese itt is a Libri-Bookline lett, megelőzve falatozz.hu-z (Diston-Line Kft.), illetve a MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.-t. Idén a zsűri a Legjobb társadalmi felelősségvállalási programokért is díjat adott. Itt a DM - Drogerie Markt Együtt egymásért elnevezésű kezdeményezése végzett az első helyen, megelőzve a Campona játszóházat (Luduspark Kft.), illetve a Book24-et. A negyedik kategóriában pedig a Legjobb kereskedői promóciók versengtek egymással, itt a MOL került ki győztesen Pörgesd fel kerek tízesre játékával, a második a Ma Este Színház, harmadik pedig a Budapest Park (Kultúrpark Kft.) lett. Azok a kereskedők, akik a meghirdetett kategóriák egyikében neveztek, automatikusan jelölést kaptak Az Év Kereskedője fődíjra is. A zsűri abszolút első helyezését megosztva a Libri-Bookline és a Spar kapta, mellettük a Budapest Park került a dobogóra. A zsűri értékelési szempontjai közül az eredetiség és a hatékonyság mellett a következetes és koherens kivitelezés, a kreatív kommunikáció, valamint az adott megoldásban rejlő fejlesztési, bővítési lehetőségek voltak fókuszban. A fődíjat az egyéb kategóriában nem nyertes vállalkozások is megkaphatták, így kerülhetett ki végső győztesként a Spar is. "Idén is nagyon komoly verseny folyt a pályázók között és nagy öröm számunkra, hogy ilyen sok kereskedő számára fontos Az év kereskedője elismerés. Idén harmadik alkalommal osztottuk ki a díjat és reméljük, egyre többen törekszenek majd arra, hogy élménnyé tegyék a vásárlást és jövőbe mutató megoldásokkal szolgálják ki ügyfeleiket. A Mastercardnál úgy látjuk, hogy a magyar kereskedők igyekeznek minél jobban megfelelni a növekvő fogyasztói elvárásnak és mi igyekszünk megoldásainkkal támogatni őket ebben" - mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. Az idei év legjobbjait ezúttal is a Business Days 2018 konferencián hirdették ki, a kategóriák győztesei egy éven használhatják majd az "Az Év Kereskedője 2018" emblémát és megnevezést. A teljes rangsor: "Az év kereskedője" kategória
"A legjobb multichannel fejlesztés" kategória
"A legjobb társadalmi felelősségvállalási program" kategória
"A legjobb ügyfélélmény" kategória
"A legjobb kereskedői promóció" kategória
A szakmai zsűri tagjai voltak:
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
vállalkozás | BMW | takarítás | Románia | ebédházhozszállító | napelempark | Profession.hu | visszajelzés | szülési szabadság | Euromoney | kutya | E.ON | álláskeresés | home office | Mol | marketing | mérnök | táplálékkiegészítő | frissdiplomás | állásjelentkezés | szilva | kávéfőző | BYD | CIB Bank
|
PARTNEREINK
|