SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | A Libri-Bookline és a Spar lettek az év kereskedői


MasterCard: A Libri-Bookline és a Spar lettek az év kereskedői
2018-10-26 07:03 | LocalTime Budapest PR&Consultancy



A tavalyi harmadik helyezés után, idén az élen végzett a Spar Magyarország a Mastercard által szervezett Az év kereskedője versenyben, megosztva a dobogó legfelső fokát a Libri-Bookline Zrt-vel.

Idén harmadik alkalommal rendezték meg a versenyt, ahol négy különböző kategóriában indulhattak a jelentkezők.

Az év kereskedője verseny célja, hogy felhívja a figyelmet az eredeti és különleges kereskedelmi megoldásokra, valamint inspirálja a fejlesztéseket és jutalmazza azokat a kereskedőket, akik többet szeretnének nyújtani vásárlóiknak. Idén több mint 30 pályázat érkezett, melyekből egy független szakmai zsűri választotta ki a legjobbakat.

A Legjobb multichannel értékesítés kategóriában a szervezők olyan kereskedők nevezését várták, akik többcsatornás értékesítési stratégiát követnek, azaz fizikai bolt mellett webshopot is működtetnek. A pályázatok elbírálásában fontos szerepet kap a stratégiai gondolkodás, vagyis az, hogy miként egészíti ki egymást a két értékesítési modell. A kategória győztese a Libri-Bookline Zrt. lett, második helyen Lidl Magyarország végzett, míg a harmadik helyért járó elismerést az alinda.hu oldalt üzemeltető Hoppline Kft. kapta.

A Legjobb ügyfélélmény idén is az az egyik legnépszerűbb kategória volt, itt olyankereskedők szálltak versenybe, akik az értékesítést élménnyé próbálják varázsolni ügyfeleik számára A kategória győztese itt is a Libri-Bookline lett, megelőzve falatozz.hu-z (Diston-Line Kft.), illetve a MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.-t.

Idén a zsűri a Legjobb társadalmi felelősségvállalási programokért is díjat adott. Itt a DM - Drogerie Markt Együtt egymásért elnevezésű kezdeményezése végzett az első helyen, megelőzve a Campona játszóházat (Luduspark Kft.), illetve a Book24-et.

A negyedik kategóriában pedig a Legjobb kereskedői promóciók versengtek egymással, itt a MOL került ki győztesen Pörgesd fel kerek tízesre játékával, a második a Ma Este Színház, harmadik pedig a Budapest Park (Kultúrpark Kft.) lett.

Azok a kereskedők, akik a meghirdetett kategóriák egyikében neveztek, automatikusan jelölést kaptak Az Év Kereskedője fődíjra is. A zsűri abszolút első helyezését megosztva a Libri-Bookline és a Spar kapta, mellettük a Budapest Park került a dobogóra. A zsűri értékelési szempontjai közül az eredetiség és a hatékonyság mellett a következetes és koherens kivitelezés, a kreatív kommunikáció, valamint az adott megoldásban rejlő fejlesztési, bővítési lehetőségek voltak fókuszban. A fődíjat az egyéb kategóriában nem nyertes vállalkozások is megkaphatták, így kerülhetett ki végső győztesként a Spar is.

"Idén is nagyon komoly verseny folyt a pályázók között és nagy öröm számunkra, hogy ilyen sok kereskedő számára fontos Az év kereskedője elismerés. Idén harmadik alkalommal osztottuk ki a díjat és reméljük, egyre többen törekszenek majd arra, hogy élménnyé tegyék a vásárlást és jövőbe mutató megoldásokkal szolgálják ki ügyfeleiket. A Mastercardnál úgy látjuk, hogy a magyar kereskedők igyekeznek minél jobban megfelelni a növekvő fogyasztói elvárásnak és mi igyekszünk megoldásainkkal támogatni őket ebben" - mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

Az idei év legjobbjait ezúttal is a Business Days 2018 konferencián hirdették ki, a kategóriák győztesei egy éven használhatják majd az "Az Év Kereskedője 2018" emblémát és megnevezést.

A teljes rangsor:

"Az év kereskedője" kategória
 
  • 1. Spar Magyarország és Libri - Bookline Zrt.
  • 3. Budapest Park (Kultúrpark Kft.)


"A legjobb multichannel fejlesztés" kategória
 
  • 1. Libri - Bookline Zrt.
  • 2. Lidl Magyarország Bt.
  • 3. Hoppline Kft. (Alinda.hu)


"A legjobb társadalmi felelősségvállalási program" kategória
 
  • 1. DM-Drogerie Markt Kereskedelmi és Szolgáltató Kft
  • 2. Luduspark Kft (Campona Játszóház)
  • 3. Book 24 Zrt.


"A legjobb ügyfélélmény" kategória
 
  • 1. Libri - Bookline Zrt.
  • 2. Diston - Line Kft. (falatozz.hu)
  • 3. MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.


"A legjobb kereskedői promóció" kategória
 
  • 1. MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.
  • 2. Ma Este Színház Kft.
  • 3. Kultúrpark Kft. (Budapest Park)


A szakmai zsűri tagjai voltak:
 
  • Dr. Totth Gedeon (Budapesti Gazdasági Egyetem, intézetvezető, főiskolai tanár - Kereskedelmi és Marketing Intézet),
  • Turcsán Tünde (Gfk Hungária Piackutató Intézet, ügyfélkapcsolati igazgató),
  • Neubauer Katalin (Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség, főtitkár),
  • Szöllősi Réka (Élelmiszer-feldolgozók Országos Szövetsége, ügyvezető),
  • Nagy Sándor (Ecommerce Hungary, elnök),
  • Hermann Zsuzsanna (Trade Magazin, ügyvezető - főszerkesztő).








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!