SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Járműipar | Horvátországban 20,6 százalékkal nőtt az eladott új autók száma id...


MTI: Horvátországban 20,6 százalékkal nőtt az eladott új autók száma idén eddig
2018-10-12 08:03 |



Horvátországban januártól szeptember végéig 50 ezer 73 új személygépkocsit adtak el, ami 20,6 százalékkal több a tavalyi azonos időszak adatához képest.

A Promocija Plus marketingintézet adatai szerint csak szeptemberben 2906 új autót értékesítettek, ami 3,9 százalékos növekedést jelent éves szinten.

Az adatok szerint az idei első kilenc hónapban a Volkswagen márka volt a piacvezető 14,7 százalékos részesedésével. Ezt követi a Renault 9,89 százalékkal és az Opel 9,4 százalékkal.

A legkeresettebb modell a Skoda Octavia volt, amiből 2590-et adtak el, majd a Renault Clio (2317) és a Volkswagen Polo (1779) következett.

Az év eleje óta eladott autók mintegy 55,8 százaléka benzines, 42 százalékuk dízel, 0,1 százalékuk elektromos és 1,2 százalékuk hibrid autó volt.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!