|
|
|
|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Járműipar | Horvátországban 20,6 százalékkal nőtt az eladott új autók száma id...
JÁRMŰIPAR
MTI: Horvátországban 20,6 százalékkal nőtt az eladott új autók száma idén eddig
2018-10-12 08:03 |
Horvátországban januártól szeptember végéig 50 ezer 73 új személygépkocsit adtak el, ami 20,6 százalékkal több a tavalyi azonos időszak adatához képest. A Promocija Plus marketingintézet adatai szerint csak szeptemberben 2906 új autót értékesítettek, ami 3,9 százalékos növekedést jelent éves szinten. Az adatok szerint az idei első kilenc hónapban a Volkswagen márka volt a piacvezető 14,7 százalékos részesedésével. Ezt követi a Renault 9,89 százalékkal és az Opel 9,4 százalékkal. A legkeresettebb modell a Skoda Octavia volt, amiből 2590-et adtak el, majd a Renault Clio (2317) és a Volkswagen Polo (1779) következett. Az év eleje óta eladott autók mintegy 55,8 százaléka benzines, 42 százalékuk dízel, 0,1 százalékuk elektromos és 1,2 százalékuk hibrid autó volt.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
![]()
’Az Év Honlapja 2025’ | vérnyomás | RÁBA Nyrt. | horgászat | 4iG Csoport | Facebook | glett | 4iG | hirdetés | Nokia | padlófűtés | edzés | felület | nyelvtanulás | kerítésépítés | kazán | REGIO JÁTÉK | gipsz | Lidl | Rossmann | Magyar cégvezetők | ingatlanértékesítés | SPAR | áruszállítás
|
|
PARTNEREINK
|