|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Idegenforgalom | Szeptember végéig több magyar turista nyaralt Horvátországban...
IDEGENFORGALOM
![]()
MTI: Szeptember végéig több magyar turista nyaralt Horvátországban, mint tavaly egész évben
2018-10-03 12:40 |
Az első kilenc hónapban 595 ezer magyar turista járt Horvátországban, 8 százalékkal több, mint tavaly ugyanebben az időszakban. Az ott töltött 3,1 millió vendégéjszaka 8 százalékkal haladja meg a 2017-es hasonló időszak adatát - közölte a Horvát Idegenforgalmi Közösség (HTZ). Kristijan Stanicic irodavezető elmondta: Horvátország volt a magyar turisták egyik legkedveltebb úti célja. Magyarország nagyon fontos piac a horvát idegenforgalom számára, hagyományosan a tíz legtöbb vendégéjszakát adó országok közé tartozik, ezért továbbra is célzott promóciót folytatunk, mert a magyar turisták hűségesek és jól ismerik a kínálatunkat - hangsúlyozta az irodavezető. Stanicic úgy értékelte, hogy Magyarország egyike azon kulcsfontosságú piacoknak is, amelyek pozitívan hathatnak a turisztikai szezon meghosszabbítására. Mint mondta, a legtöbb magyar turista egyéni szervezésben érkezik Horvátországba, a legtöbben Crikvenicára, Virre, Rovinjba, Abbáziába, Medulinba, Rabra, Zárába, Loparra, Porecre, Vodicara és Zágrábba. A szálláskínálatok közül inkább a családi szállásokat választják, 50 százalékában, 23 százalékuk hotelekben száll meg - részletezte. Ivana Herceg, a Horvát Idegenforgalmi Közösség új, budapesti képviseletvezetője szintén a magyar piac fontosságát méltatta. Jelezte, hogy október 15-én a Magyar Tudományos Akadémián szakmai műhelyt szerveznek horvát és magyar partnerek részére. "A jelenlegi és az új horvát és magyar turisztikai partnerek a szakmai műhely keretében az együttműködésről, valamint a kereslet és a kínálat jobb összehangolásáról tárgyalnak majd, főleg a szervezés terén, amely magába foglalja a turisztikai irodákat és az utazásszervezőket" - fogalmazott Herceg. Úgy vélte: a magyarok Horvátország előnyét a biztonságban, az autópályák jó összeköttetésében és a közelségben látják. "Az egyik fő célja a műhelynek a magyar turisták számának növelése az elő- és az utószezonban, valamint Horvátország kontinentális területein is" - húzta alá. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
menstruáció | táp | telefontok | fenntartható önkormányzat | kutyák | Rhoda Scott | Virsli | macskák | álláskeresés | Varnus Xaver | fémipar | Magyar Vöröskereszt | lemezhajlítás | karácsony | társ | tudás | Auchan | Játék | étterem | K&H | Iskolaszer | CV | Okostelefon | pezsgő
![]() |
PARTNEREINK
|