|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Logisztika | Nőtt a UPS bevétele
LOGISZTIKA
![]()
UPS: Nőtt a UPS bevétele
2018-09-26 19:54 | Noguchi
A UPS friss második negyedéves üzleti jelentése szerint a vállalat egy részvényre jutó eredményének hígított értéke 8,2 százalékkal 1,71 dollárra nőtt. "A UPS komoly előrelépéseket tett a profitábilis növekedést és kedvezőbb költség arányokat célzó intézkedései terén, - mondta el David Abney, a UPS elnök-vezérigazgatója. - Meggyőződésünk, hogy stratégiánk tudatos kivitelezése révén mind az ügyfeleinknek, mind a részvényeseinknek tartós előnyöket tudunk nyújtani." A 2018 második negyedév korrigált eredményeibe adózás előtt 263 millió dollár értékben nem kerültek beszámításra bizonyos transzformációs költségek, melyek elsősorban dolgozók utáni önkéntes nyugdíjpénztári befizetésekhez kapcsolódtak. A cég második negyedéves adatai:
Amerikai belföldi csomagszállítás Az Amerikai belföldi szegmens erős bevételnövekedést könyvelhetett el a félév során. A 6,3 százalékos növekedés hajtóereje az e-kereskedelem, illetve a kereslet prémium termékek irányába történő elmozdulása voltak. Az üzemi nyereséget előre tervezett nyugdíj kifizetések és folyamatban lévő hálózati beruházások csökkentették. Nemzetközi üzleti egység A Nemzetközi üzleti egység egymás után tizennegyedik alkalommal mutat két számjegyű üzemi nyereségnövekedést. A mostani üzemi nyeresége a legmagasabb a szegmens története során. A legjobb eredményeket újra az európai régió érte el. Ellátási lánc és teheráru Az Ellátási lánc és teheráru üzleti egység újabb kétszámjegyű bevétel- és üzemi nyereségnövekedést könyvelhetett el. "Az idei a szegmens történetének legmagasabb nyereségnövekedése. Kilátások "A UPS hatékonyságnövelő és tartós növekedést célzó stratégiánk végrehajtására koncentrál, - mondta el Richard Peretz, a UPS pénzügyi igazgatója. - Továbbra is hisszük, hogy elérjük ebben az évben is a kitűzött egy részvényre jutó bevételi célunkat a 7,03 és 7,37 dolláros sávban. Idén mintegy 6,5-7 milliárd dollár tőkebefektetést is tervezünk." ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
vérplazma | szupinált cipő | hűségpromóció | SPAR | játékpiac | BioTechUSA | kenőmájas | szivattyú | fogszabályzó | haszongépjármű | személyszállítás | CEMACON | Szentendre | JBL | betonozás | téglagyár | disznóvágás | gyerekülés | lakásvásárlás | Lidl | Elektromos autó | evőeszköztartó | REGIO JÁTÉK | lézeres szemműtét
![]() |
PARTNEREINK
|