SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | A SPAR közössége megdobbantotta az ország szívét


SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.: A SPAR közössége megdobbantotta az ország szívét
2018-08-30 06:10 | KRQ Communications



A SPAR Magyarország évek óta elkötelezett híve a minőségi és aktív életnek, melyet idén nyáron nem csak termékeivel, de egy országra szóló aktivitással is erősített.

Az Ország Szíve kampány arra ösztönözte a SPAR követőit, hogy porolják le a hátizsákot és induljanak felfedezni Magyarország csodás nevezetességeit. A kampány nem titkolt célja és egyben üzenete is az volt, hogy úgy tegyünk a minőségi életért és magunkért, hogy közben élményeket gyűjtünk!

A kampányban a SPAR kiválasztott az ország számos látnivalója közül 16-ot, melyeken a látogatóknak alkalma volt bejelentkezni, csupán egy selfie feltöltésével. Ha egy helyszínre meghatározott számú képfeltöltés érkezett, akkor az adott helyszín aktívvá vált a térképen. És itt jött a csavar! Ugyanis az összes helyszín aktiválódásakor a pontok összekötve egy szív alakot rajzoltak ki! Így valódi közösségi összefogás kellett ahhoz, hogy megdobbanjon az ország szíve!

A SPAR még egy dologban számított a közösség erejére: a kampány elején azt a vállalást tette, hogy ha legalább 1.000 kép beérkezik a kampány végéig, akkor 1.000.000 Ft-ot adományoz a Magyar Máltai Szeretetszolgálatnak.

A SPAR a kampányt augusztus 8-án indította útnak, és már az első hétvégén összegyűlt az adományhoz szükséges képmennyiség! A csúcspontját azonban augusztus 20-ára érte el, hiszen ekkorra vált aktívvá minden város, ekkorra dobbant meg az Ország Szíve.

A kampányt számos elem támogatta: TV- és rádióreklám, óriásplakátok és citylight poszterek, sajtómegjelenések, online hirdetések, social media kampány, helyszíni hostess promóció és bolti kommunikáció. A SPAR influencerekkel is együttműködött, akik szintén a nyakukba vették az országot, és még Ördög Nóri is hozzájárult a szív megdobbanásához!

A kampány sikerét az összesen több mint 3.500 feltöltött kép is jól mutatja.
A 16 helyszín közül a legnépszerűbbek Lillafüred és Gyula voltak, ahová mintegy 860 db kép érkezett a kampány 13 napja alatt.

A kampány a SPAR által is képviselt életmód program része és annak erősítése volt, így elsődlegesen nem a nyereményekről szólt. Azonban a SPAR szereti meghálálni a közösségi összefogást, így az aktivitás értékes nyereményekkel is kiegészült!










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!