|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Jófogás 29. a TOP 100-as globális ranglistán
E-BIZNISZ
Jófogás.hu: Jófogás 29. a TOP 100-as globális ranglistán
2018-08-15 19:17 | Schibsted Classified Media Hungary
Az AIM csoport idén először adta ki az apróhirdetési oldalak TOP 100-as globális ranglistáját. A Jófogás a régió egyik legerősebb szereplőjeként a lista felső harmadában végzett. A lista összeállításakor a havi látogatottsági adatokat és ez egyedi látogatók számát hasonlították össze az internethasználók számával az adott országban. A ranglista élén az amerikai Craigslist, az orosz Avito és a kínai 58.com végzett, míg a magyar apróhirdetési oldalak közül csak a Jófogás került fel. Az elemzés megemlíti, hogy itthon nincs is igazi kihívója, illetve csak vertikális kategóriákban vannak olyan szereplők, akik konkurenciát jelenthetnek számára. "A Jófogás nem csak Magyarország első számú apróhirdetési portálja, hanem a régió egyik legerősebb szereplője is, amire nagyon büszkék vagyunk. A hasonló számú internetezővel rendelkező országok közül csak az osztrák és svéd piac vezető oldalai előzték meg hazánkat, de ezen oldalak sokkal régebb óta is működnek, mint a mi termékünk" - mondta Palocsay Géza, a Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője. A Jófogás jobban teljesített a svájci, cseh, szlovák, finn és a fehérorosz piacvezető oldalaknál, illetve számos német és francia apróhirdetési oldalt is megelőzött. Az AIM Group listája csak az általános, elsősorban desktopra szabott apróhirdetési felületeket vizsgálta, tehát a vertikális oldalakat (autó, ingatlan, állás) és a kizárólag aukciós oldalakat nem. A ranglista összeállításánál megvizsgálták, hogy az adott országban mennyi internetfelhasználó van és ezt viszonyították az oldal látogatottsági adataihoz. Az AIM 7,8 millió magyar internetezővel számolt, ehhez arányította a Jófogás látogatottsági adatait (19,08 milliós havi látogatottság és 3,89 millió egyedi látogató). Az így megkapott 2,45-ös felhasználói ráta röpítette a Jófogást a lista felső harmadába. "Céljaink a jövőre nézve sem változtak. Olyan oldalt fejlesztünk, mely gyorsabbá teszi a látogatók közötti adás-vételek, szolgáltatások és nyitott lehetőségek betöltésének folyamatát, akár ruházati cikk, babakocsi, ingatlan, gépjármű, vagy egy remek álláslehetőségről is van szó. Nemrég indítottuk az új építésű lakóingatlanokra specializált vertikálunkat és még az év vége előtt bevezetjük az online boltok, webáruházak számára elérhető szolgáltatásunkat" - mondta Palocsay Géza, a Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
marketing | Mol-csoport | BMW | E.ON | Euromoney | Profession.hu | állásjelentkezés | Románia | Nemzeti Tőkeholding | CIB Bank | takarítás | szilva | frissdiplomás | mérnök | táplálékkiegészítő | vállalkozás | kutya | home office | álláskeresés | Mol | szülési szabadság | visszajelzés | napelempark | ebédházhozszállító
|
PARTNEREINK
|