SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Rekord a Szigeten található ALDI-üzletben


Aldi: Rekord a Szigeten található ALDI-üzletben
2018-08-15 15:15 | Solutions Communications Kft.



Több mint 32 000 vásárló járt már az ALDI idén 375 négyzetméteresre növelt üzletében a Sziget Fesztivál első öt napján, ahol ebben az évben is bolti árakon lehetett vásárolni.

Már az első öt nap rekordszámú látogató kereste fel az ALDI üzletét a Sziget Fesztiválon. Az idén egy 375 négyzetméter alapterületűre növelt fesztiválbolt várt a fesztiválozókat, amely kibővített hűtőpulttal, közel 350 termékkel, a látványpékségben a korábbi kettő helyett három sütővel, 8 kasszával és mintegy 45 főnyi személyzettel állt a vásárlók rendelkezésére. Az üzlet melletti GrillTeraszon - ahol 15 fő dolgozott - a korábbi évekhez hasonlóan idén is ingyenesen készre sütöttek az ALDI fesztiváláruházában vásárolt húsokat, grillkolbászokat. A pop-up bolt kínálatában alkoholmentes italok, reggelik, hűtött termékek (felvágottak, sajtok), konzervek, édességek is megtalálhatók, és ebben az évben a fagylaltpult is az üzleten belülre költözött. Az ALDI az étel-intoleranciával érintettekre is gondolt, ezért a Szigeten található üzletében is kínált laktóz- és gluténmentes termékeket. Az "Azon melegében" látványpékség is bővített kínálattal készült a fesztiválra, így vajas croissant, kenyérlángos, bajor perec, kovászos cipó is kapható. Az élelmiszerek árusítása mellett az üzletben arra is készültek, ha hirtelen beköszönt a hideg idő, vagy az eső, hiszen egyrészt matrac, sátor és hálózsák is kapható volt, másrészt az üzlet nem csupán hűthető, de fűthető is volt. A boltban bankkártyával és a fesztiválokon használt Festipay kártyával egyaránt lehetett fizetni. Az ALDI az italok kivételével továbbra is bolti árakkal várt a vásárlókat, vagyis ugyanazon az áron lehetett megvásárolni a termékeket, mint az áruházlánc 132 magyarországi egységének bármelyikében.

A legkeresettebb termékek

Az első napok forgalma alapján az italok közül messze az ásványvíz a legkeresettebb, közel két és félszer annyi fogyott belőle, mint az összes többi alkoholmentes üdítőitalból együttvéve. A látványpékségben a tavalyi évhez hasonlóan a császárzsemle volt a legkapósabb, amit a virslis táska, a kenyérlángos és a vajas croissant követnek. A friss zöldségek és gyümölcsök közül a banán, az áfonya és a koktélparadicsom volt a legkelendőbb. A GrillTeraszon marinádozott csirkemellfiléből, hamburgerpogácsából és marinádozott csirkefelsőcomb-filéből sütöttek a legtöbbet, de népszerű volt a grillezett sajt is. A jégkrémek közül a gyümölcsös, a mandulás és a vaníliás-mogyorós ízűek voltak a legkapósabbak.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!