|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Technológia | Jelentett a Huawei
TECHNOLÓGIA
![]()
Huawei: Jelentett a Huawei
2018-08-10 07:49 | Pressinform PR
22,7 milliárd dollárra nőtt a Huawei Fogyasztói Üzletágának árbevétele 2018 első félévében. A Huawei Fogyasztói Üzletága közzétette az idei év első félévének üzleti eredményeit: a vállalat stabil növekedést tudhat maga mögött az első hat hónapban, értékesítési bevétele 155 milliárd kínai jüanra (22,68 milliárd dollár) nőtt. A növekedés többek között a Huawei új zászlóshajó készülékei - Mate 10 és P20 - értékesítési sikerének köszönhető. Az IDC szerint a vállalat 15,8 százalékos piaci részarányával 2018 második negyedévében a világ második mobilgyártójává vált. Richard Yu, a Huawei Consumer Business Group vezérigazgatója úgy fogalmazott: "Az elmúlt hat hónapban a vártnál is erőteljesebb, szinte hihetetlen növekedés jellemezte az üzletág és a termékek teljesítményét. Sikerünk innováció iránti elkötelezettségünknek, valamint ügyfeleink hűségének köszönhető; utóbbi kiemelten fontos számunkra. A Huawei célja továbbra is kínálatának folyamatos fejlesztése, amelynek során különös figyelmet fordít a mobil mesterséges intelligenciára, a felhőre, illetve a tágabb Huawei ökoszisztéma kidolgozására. Az idei év első félévének üzleti sikere a növekvő okoskészülék-eladásoknak köszönhető. A Huawei okostelefonjai közül az idén márciusban bemutatott új P20 széria nagy sikernek örvendett a divatot kedvelő fogyasztók körében, az első félévben mintegy 9 millió darabot szállítottak le belőle világszerte. A vállalat Mate 10 szériája is tarolt: a sorozat készülékeiből 10 millió darabot szállítottak le globálisan, megerősítve ezzel a vállalat pozícióját a prémium okostelefonok piacán. A Huawei középkategóriás készülékek terén is növelte eladásait: a Nova széria felhasználóinak száma meghaladta az 50 milliót, ezzel hozzájárulva az okostelefon-piac globális növekedéséhez. A Nova-készülékekből mintegy 60%-kal többet szállítottak le az előző évhez képest. A Huawei nemcsak telefonjaival, de viselhető okoseszközeivel is egyre nagyobb teret követel magának a piacon, eladásai 147 %-kal növekedtek az előző év azonos időszakához képes. A vállalat kiskereskedelemi területen is fejlődött, jelenleg 53 ezer áruházat és 3.500 "Experience-üzletet működtet világszerte; 2018 végéig további 10 ezer kiskereskedelmi, valamint 700 "Experience-üzlet" indításával tervezi pozíciójának erősítését. Jelentősen növekedett az elmúlt fél évben a Huawei márkaértéke is: 2018-ban a Brand Finance's Global 500-as listáján a 25., a BrandZ's Top 100 legértékesebb világmárkáinak listáján a 48., a Forbes legértékesebb világmárkáinak rangsorában pedig - egyedüli kínai vállalatként a 100-as listán - a 79. helyre lépett előre. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
fogszabályzó | evőeszköztartó | lakásvásárlás | REGIO JÁTÉK | személyszállítás | játékpiac | szupinált cipő | betonozás | szivattyú | hűségpromóció | lézeres szemműtét | JBL | autó | téglagyár | SPAR | Knorr-Bremse | Szentendre | Elektromos autó | vérplazma | napszemüveg | gyerekülés | konyhai munkalap | haszongépjármű | CEMACON
![]() |
PARTNEREINK
|