|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Konferencia | „Márkaboom előtt áll Magyarország”
KONFERENCIA
Marketing Commando: „Márkaboom előtt áll Magyarország”
2018-06-18 10:49 | Hírnév Ügynökség
Vállalkozások tömege áll a siker kapujában - és egyhelyben topog. Továbblépni csak márkaépítéssel lehet - mondta Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, a Marketing Commando vezető tanácsadója a közelmúltban rendezett XI. Marketing Szuperkonferencián. Sok kisvállalkozás növekedése megtorpan egy ponton. Ennek biztos jelei, ha elmúlik a újdonság kezdeti ereje, ha kimerülnek a reklámcsatornák, ha egyre nehezebb fenntartani a kezdeti növekedést, csökken a piaci részesedés, a profit, ha állandóan kampányolni kell. A továbblépés kulcsa a márkaépítés, mellyel költséghatékonyabbá tehető a kommunikáció és szélesíthető a piaci jelenlét. A változást több trend is segíti: egyre drágább és bonyolultabb online hirdetni, miközben egyre szigorodik a szabályozás, szűkítve a cégek mozgásterét - mint a most életbe lépett GDPR is. Mindezek alapján várhatóan vállalkozások tömegei kezdenek márkaépítésbe, márkaboom előtt áll Magyarország - vélekedik Wolf Gábor. Csakhogy, egy márka elterjesztéséhez merőben más módszerek szükségesek, mint a vállalkozás beindításához kellettek. Míg egy vállalkozást beindítani rövid távú akciókkal, kampányokkal lehet, erős márka építéséhez ez már nem elég. Mit csinálnak máshogy a sikeres márkák? A vállalkozások többsége termékorientált. Csak önmagáról - a saját termékéről - beszél, csak önmagával foglalkozik. Ámde a termékorientáltság nem épít márkát! A kiemelkedő sikert elérő márkák nem a termékről beszélnek a reklámjaikban, hanem csábítanak - például érzelmekkel, amit a termék kivált. Nem egy cipőről beszélnek, hanem sportról, teljesítményről, hogy legyőzheted önmagad. Azonban az üzenetnek mindig relevánsnak kell lennie, ehhez pedig úgy kell ismerni a vevőket, mint egy antropológus - mondta Wolf Gábor. A legsikeresebb márkák ennél is tovább mennek: egy ideológiát fogalmaznak meg. Meghatározzák a márka legfőbb értékét és minden lehetséges fórumon kommunikálják. Egy kozmetikum a szorongástól szeretné megszabadítani a nőket. Egy másik cég arról beszél, hogy gondolkodj másként. Dereng melyik vállalkozásokról lehet szó? A lényeg, hogy a márka által képviselt gondolat, üzenet összetéveszthetetlenül egyedi legyen. Akárcsak a márka stílusa, ami túlmutat a logón és a kisarculat keretein. A vállalkozás minden elemében vissza kell köszönnie, a honlaptól kezdve az emailen és a cégautókon át a kommunikáció stílusáig. Nem mindegy hogyan érintik meg a vevőt A kisvállalati marketing szakértő szerint, a márkaépítés túlmutat a marketingen, lényegében a cég működési alapelve. A vállalkozás minden tevékenységében jelen van. Ahhoz, hogy egy vállalkozás a kívánt képet alakítsa ki magáról, fel kell térképeznie azokat a pontokat, ahol találkozik a vevőivel. Majd ezeken a pontokon meg kell terveznie mi fog történni, mégpedig úgy, hogy az tökéletes összhangban legyen a márka üzenetével, stílusával. Meg kell határozni hogyan találkozik a vevő a céggel vásárlás előtt, közben és utána. Milyenek legyenek a hirdetések, a honlap, a vásárlás utáni köszönő oldal, a bolt arculata, az eladók ruhája, a csomagolás, vásárlás után a számla.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
lemezhajlítás | magyarok | szilveszter | fémipar | Virsli | kert | cafeteria | pezsgő | álláskeresés | Okostelefon | kutyák | műfü | utazás | macskák | karácsony | táp | Magyar Vöröskereszt | CV | K&H | Varnus Xaver | Rhoda Scott | Palladio Orchestra | Auchan | fenntartható önkormányzat
|
PARTNEREINK
|