|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Social Media üzletággal erősíti közép- és kelet-európai jelenlétét...
ÜGYNÖKSÉG
Growww Digital: Social Media üzletággal erősíti közép- és kelet-európai jelenlétét a Growww Digital
2018-06-18 10:09 | Hírnév Ügynökség
Közép- és Kelet-Európát lefedő közösségimédia- és márkakommunikációs divíziót indít a Growww Digital, tovább erősítve pozícióját a régióban. "Hosszú ideje napirenden volt a bővülés, mert a régiót hatékonyan lefedő közösségimédia-ügynökség híján nem tudtuk maximálisan kiaknázni a CEE piac előnyeit. Azt az űrt kívánjuk betölteni a közösségi médiában, amit öt évvel ezelőtt a performance marketing területén" - mondta Dunder Krisztián, a Growww Digital ügyvezetője. Az új, közösségimédia- és márkakommunikációs üzletág tartalomfejlesztéssel és -menedzseléssel egészíti ki az ügynökség eddigi PPC (performance marketing) tevékenységét. Az újonnan induló divízió célja a közép- és kelet-európai régió több országában jelenlévő vállalatok kommunikációját összekapcsolni a social értékesítéssel, illetve kihelyezett anyanyelvi szakértőkkel lefedni a teljes közép- és kelet-európai régiót. Induláskor 5 ország - Magyarország mellett Szlovákia, Csehország, Románia és Horvátország - lefedettsége megoldott, az év végéig további 5 országgal tervezik a bővülést. Az új divízió vezetője Mezei Alexandra okleves kommunikáció- és médiaszakértő, aki saját vállalkozásából érkezett. Mezei Alexandra a Budapesti Metropolitan Egyetemen (korábbi nevén: Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola) szerzett kommunikáció és médiatudomány mesterdiplomát, valamint Csehországban és Írországban folytatott felsőfokú marketing-tanulmányokat. Közel másfél évtizedes szakértői pályáján olyan innovatív kommunikációs projekteken dolgozott, mint az ELMŰ-ÉMÁSZ Facebook kommunikációja és social helpdesk bevezetése, a Sony Music nemzetközi művészeivel (Michael Jackson, P!nk, AC/DC, Beyoncé, Rod Stewart, Britney Spears, One Direction stb.) kapcsolatos lokalizált tartalmak webes és közösségimédia-megjelenése, közszereplők kreatív online tartalomfejlesztése (Keresztes Ildikó, Takács Nikolas, Muri Enikő, Kocsis Tibor), illetve nemzetközi márkák hazai népszerűsítése (eneloop, Panasonic Batteries, Geberit, Weishaupt). A Groww Digitallel a MentorFM önfejlesztő mobilapplikáció kapcsán kezdődött együttműködése hamar közös értékteremtéssé fejlődött: a 3 év közös építkezése alapozta meg az új divízió létrejöttét. Az éppen május 31-én 5 éves Growww Digital közép- és nagyvállalatok online növekedésének szakértői támogatására specializálódott, nemzetközi (CEE) performance marketing ügynökség. A vállalkozás ez év májusában bekerült Európa 13 legjobb digitális technológiai cége közé, miután a European Business Awards nemzeti győztese lett digitális technológia kategóriában.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
home office | BYD | táplálékkiegészítő | E.ON | kutya | CIB Bank | Románia | Mol | Profession.hu | Euromoney | álláskeresés | takarítás | állásjelentkezés | frissdiplomás | szülési szabadság | mérnök | BMW | szilva | napelempark | kávéfőző | vállalkozás | visszajelzés | ebédházhozszállító | marketing
|
PARTNEREINK
|