SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Energia | Önálló cégbe szervezi ügyfélkapcsolati tevékenységét a Nemzeti Közmű...


MTI: Önálló cégbe szervezi ügyfélkapcsolati tevékenységét a Nemzeti Közművek
2018-06-14 06:35 |



A Nemzeti Közművek önálló cégbe szervezi ügyfélkapcsolati tevékenységét, az NKM Ügyfélkapcsolati Kft. a tervek szerint nyár végén kezdi működését.

A NKM Nemzeti Közművek Zrt. tájékoztatása szerint a cégcsoport öt cégének eddig elkülönülten működő ügyfélkapcsolati tevékenységét fogják egységesíteni 4,2 millió ügyfelük számára. Az új társaságba szervezik az ügyfélkapcsolati feladatokat, például a személyes- és telefonos ügyfélkezelést, a számlázást, a követeléskezelést vagy a panaszkezelést.

Ezzel megteremtik az alapjait annak, hogy az ügyintézés egy ügyfélkapcsolaton keresztül történhessen, a közműfajtától függetlenül egységes folyamatokkal. Így az ügyfelek számára gyors, gördülékeny, magas szintű szolgáltatást nyújtanak, miközben a cégcsoport belső folyamatai az optimális erőforrások felhasználásával hatékonyabbak lesznek - emelték ki.

A közleményben az NKM felidézte azt is: ügyfelei tavaly június óta egy helyen intézhetik áram- és gázszolgáltatási ügyeiket országszerte.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!