|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Éjszakai fotókkal kampányol a Samsung
OUTDOOR/INDOOR
![]() ![]()
Samsung: Éjszakai fotókkal kampányol a Samsung
2018-06-11 06:08 | Flow PR
Az éjszaka mindenkinek mást jelent, mindenkinek másért fontos. Erre épül a Samsung legújabb, Galaxy S9 és S9+ készülékekhez kapcsolódó kampánya. A Samsung legújabb kampányában a Halott Pénz zenekar, az Ördög Nóra - Nánási Pál házaspár, Kovalcsik Ildikó 'Lilu', a CultureGeeks csapata, Simonffy Péter vlogger, Jancsó Péter street fotós és AvianaRahl beauty vlogger mutatják meg, hogy számukra mit jelent az éjszaka, melyek a kedvenc pillanataik ebben a napszakban. A kampány nemcsak a résztvevők tekintetében színes és sokoldalú, hanem azokban a megoldásokban is, amelyekkel a Samsung a közönséget megszólítja. Június elejétől hatalmas épülethálókon tekinthetők meg Budapesten azok a képek, amelyeket Nánási Pál a Halott Pénz április 6-i koncertjén készített Galaxy S9+ okostelefonnal. Az Instagramon egy izgalmas nyereményjáték keretein belül a felhasználók legemlékezetesebb éjszakai emlékeikről készített képeket oszthatnak meg, amellyel az Éjszakám és a Samsung hashtagek használatával, valamint egy kis szerencsével akár egy Galaxy S9+ telefont is nyerhetnek. Mindeközben olyan feltörekvő vloggerek osztanak meg a Samsung zászlóshajójával készített csúcsminőségű fotókat és videókat arról, hogy számukra mit jelent az éjszaka, mint Simonffy Péter, Jancsó Gergő, AvianaRahl vagy a CultureGeeks. A Samsung legújabb kampányának arcai a Galaxy S9 és S9+ készülékek lencséjén át, izgalmas fotók és videók segítségével mutatják be, számukra melyek az éjszakáik legmeghatározóbb pillanatai. A kampányhoz a Samsung és a Éjszakám hashtagek segítségével bárki csatlakozhat és megoszthatja a kedvenc éjszakai pillanatait, a legszerencsésebb játékos egy Samsung Galaxy S9+ készülékkel gazdagodhat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
lézeres szemműtét | SPAR | konyhai munkalap | személyszállítás | szivattyú | vérplazma | szupinált cipő | evőeszköztartó | haszongépjármű | napszemüveg | lakásvásárlás | tekercses kerítés | téglagyár | CEMACON | Elektromos autó | játékpiac | hűségpromóció | betonozás | REGIO JÁTÉK | gyerekülés | fogszabályzó | Szentendre | JBL | Knorr-Bremse
![]() |
PARTNEREINK
|