SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Hatalmas siker az eMAG Marketplace


eMag: Hatalmas siker az eMAG Marketplace
2018-05-28 07:38 | Open Communications



Négy év alatt tízszeresére nőtt a partnerek száma, már több mint kétezer boltos várja a vásárlókat.

A tavalyi évben már több mint hárommillió magyar vásárolt a hazai webshopokban a GKI adatai alapján. Ez azt is jelenti, hogy egyre nehezebb dolga van azoknak az értékesítőknek, akik az online csatornákat nem használják. Éppen ezért indította el 2014-ben az eMAG a Marketplace nevű platformját, melynek elsődleges célja összekapcsolni a keresletet a kínálattal az eMAG-tól megszokott, kiváló minőségben és a már ismert formában.

Kereskedői oldalról a két legfontosabb érv a Marketplace mellett az, hogy nincsenek induló költségek
(befektetés nélkül nyithatnak a cégek az online kereskedelem felé), illetve a bejáratott, ismert brand
ernyője alatt történő értékesítés lehetősége. A potenciált kisebb-nagyobb cégek egyaránt meglátták
a lehetőségben, így míg 2015. márciusában mindössze 200 partner használta a platformot, alig egy év alatt számuk duplázódott, tavaly nyáron átlépte az ezret, idén áprilisra pedig már több mint kétezer Marketplace partnernek nyújt értékesítési felületet az eMAG. Ez több mint másfélmillió terméket jelent, amit a vásárlók egy helyen, egyszerűen és gyorsan böngészhetnek.

Az eMAG az egyik legnagyobb forgalmú hazai webshopként és a legnagyobb látogatottsággal
rendelkező internetes áruházként vonzó platform az értékesíteni vágyó cégek számára, egyúttal
azonban komoly felelősséget is jelent. A Marketplace partnereknek szigorú szabályokat kell
betartaniuk, meg kell felelniük az eMAG sztenderdeknek (a portfólióba illeszkedő termékkínálat,
szállítási határidők, vásárlói számlák, ügyfélszolgálat, az ajánlatok naprakészen tartása, stb.). A
vállalat rendszeresen ellenőrzi partnereit és felülvizsgálja működésüket, hogy a vásárlók a legjobb
kiszolgálásban részesüljenek.

A csatlakozók elégedettek, de végül a vásárlók járnak igazán jól

A Marketplace egyik legrégebbi, kiemelt partnere a Minitoys, amelynek motivációjával kapcsolatban
Czupy Gábor ügyvezető azt mondta: "Az eMAG piacra lépésével Magyarországon is megjelentek a
multinacionális cégek az online kereskedelemben, ezáltal lehetőséget kaptak olyan vállalkozások is
mint a miénk, hogy egy nagyon népszerű és minden szempontból erős és keresett oldalon is
megjelenítsék termékeiket és szortimentjüket. Azt korábban is tudtuk, hogy áraink piacképesek és
szortimentünk keresett, de sajnos nem tudtunk olyan értékesítési felületet létrehozni, ahol sikerült
volna mindezt forgalomban is realizálni. Döntésünk mellett szólt az is, hogy az eMAG rendszere alkalmas arra, hogy biztonságosan, elfogadható jutalékrendszer mellett növeljük forgalmunkat, ezáltal számunkra is könnyebb volt elérni a szállítóknál előírt rendelési mennyiségeket."

Czupy hozzátette: "Az együttműködésünk mindkét fél számára nyereséges és eredményes, általunk
az eMAG vásárlói olyan termékeket tudnak megvásárolni, melyet más piaci résztvevők nem tudnak
kínálni, mi olyan vevőkhöz tudjuk eljuttatni termékeinket, akiket egyébként nem tudnánk elérni. Az
eMAG széles vevőköre és a mi széles szortimentünk nagyon jól kiegészítik egymást."

Hasonlóan pozitív véleménnyel van a Marketplace rendszeréről a DMHolding online kereskedelmi
vezetője, Pataki Renátó is: "2017 novemberében csatlakoztunk az eMAG Marketplace rendszerhez.
Gyakorlatilag azonnal eredménynövekedést tudtunk elérni Black Friday idején. Rövid idő alatt közel
600 termék feltöltését és értékesítését indítottuk el. Az online forgalmunk a Marketplace-nek
köszönhetően robbanásszerűen növekszik, így a jövőben tervezzük a termékkínálat bővítését. Célunk, hogy a Marketplace segítségével és a termékportfóliónk fejlesztésével további növekedést érjünk el. A műszaki online piacon a Marketplace adta értékesítési lehetőség miatt nekünk mindössze a gyors kiszolgálásra és a még magasabb mennyiségű és minőségű árukészletre kell csak erőforrást
biztosítanunk, az eMAG gondoskodik róla, hogy a vásárlók könnyedén, élvezetesen tudjanak
vásárolni."







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!