SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Bővül a GroupM Akadémia


GroupM: Bővül a GroupM Akadémia
2018-05-15 17:36 |



2018 júniusában kezdődik a következő képzés, a toborzás már folyik. Magyarország legnagyobb médiaügynökségi csoportjához a Central Médiacsoport csatlakozik partnerként.

Immár ötödik képzési körét indítja októberben a GroupM rendhagyó utánpótlásnevelő programja, a GroupM Akadémia, amely folyamatosan fejlődik elindulása óta. A digitális gyakornoki program mellett idén tavasszal elindult a médiaügynökségi csoport médiatervező-vásárló képzése is.

A következő gyakornoki program ismét digitális fókusszal, de alaposan megújulva startol, a tervek szerint június elején. A négy hónapos gyakornoki programhoz ezúttal még több akadémista csatlakozhat, akik a Central Médiacsoporttal kötött partnerség révén nemcsak ügynökségi, hanem médiás oldalról is megismerhetik a digitális reklámpiacot.

A GroupM Akadémia május 18-ig várja a jelentkezéseket. A programba olyan felsőoktatási hallgatókat és pályakezdőket vár a GroupM és a Central Médiacsoport, akiket érdekel a digitális marketing, a média, az új marketingtechnológiák használata.

"Izgalmas kísérlet a GroupM Akadémia, amelyből folyamatosan tanulunk. A gyakornoki programban részt vett akadémisták és a saját munkatársaink, ügynökségeink visszajelzései alapján szabtuk újra a programot olyan módon, hogy az még hasznosabb, még izgalmasabb legyen a fiatal pályakezdők és a GroupM számára is. Annak pedig külön örülünk, hogy a Central Médiacsoport képében elismert, a maga piacán vezető partner csatlakozott hozzánk. A szakemberképzés fontosságáról ugyanúgy vélekedünk, miközben médiás tapasztalattal, tudással színesedik a program. Ha lehet fokozni, most még inkább érdemes jelentkezni!" - mondta el Török Diána, a GroupM Head of Digital Future munkatársa, a képzés vezetője.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Heineken | E.ON | Huawei | Lidl | OTP | Kaspersky | Tesco | Kaspersky Lab | eMAG | Telekom | NAV | Vodafone | Szallas.hu | Nébih | INA | UPC | Duna House | bmw | SPAR | MOL | Audi | Erste Bank | Opten | Scania