SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Új kreatív és BTL ügynökséget választott a Borsodi


Borsodi Sörgyár: Új kreatív és BTL ügynökséget választott a Borsodi
2018-05-15 06:10 | Café PR



Több hónapos és több körös kiválasztási folyamatot követően megtalálta új kreatív, illetve BTL ügynökségi partnerét a Borsodi Sörgyár.

A vállalat és márkáinak kreatív fejlesztéssel és márkastratégiával kapcsolatos feladataiért lead ügynökségként a MITO, míg a BTL kommunikáció területéért a Roxer lesz felelős. Az új ügynökségi struktúra kialakításánál a Borsodi Sörgyár Kft. számára az elsődleges szempont a kommunikációs folyamatok hatékonyságának növelése volt.
Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár ügyvezető igazgatója a váltás kapcsán elmondta: "Számos remek kampány van a hátunk mögött, azonban ahogyan minden más területen, így a sörpiacon is szükség van néha a friss szemléletre, az újításra. A tenderfolyamat során nagyszerű megoldásokat láthattunk a Roxer és a MITO részéről egyaránt, így reményeink szerint az új ügynökségeinkkel elindult közös munka hatékonyan fogja tudni támogatni a kommunikációs céljaink elérését, további sikerekhez fogja tudni hozzásegíteni a Borsodi márkát."

Az új BTL ügynökség, és ezáltal többek között a vállalat márkáinak rendezvényeiért, szponzorációk aktiválásáért felelős Roxer életében újdonságnak számít a Borsodi Sörgyárral megkezdett közös munka, hiszen első alkalommal dolgoznak sörmárkának.

"Közel 30 éve működő ügynökségünk megint valami olyan, új dolgot tudott elérni, melyre hosszú történelme során eddig nem volt példa: nem volt még sörpiaci ügyfelünk. Végig bíztam a sikerünkben, mert tudtam, hogy megvan a csapatomban az a szaktudás és tapasztalat, ami ehhez kell. Jó hangulatú munka volt, az ajánlatunk fejlesztése során végig érezhető volt a lelkesedés, és büszke vagyok rá, hogy sikerült élnünk a lehetőséggel. Elsősorban a csapatnak szeretnék ez úton, nyilvánosan is köszönetet mondani, és persze a Borsodinak, hogy bizalmat szavaztak nekünk. Igyekszünk rászolgálni és örömmel várjuk a közös munkát!" -mondta el Rókusfalvy Gábor, a Roxer Kommunikációs Ügynökség tulajdonos-ügyvezetője.

A kreatív feladatokért, a márkastratégiáért és pozícionálásértfelelős új lead ügynökség, a MITO több év szünet után dolgozik együtt újra sörmárkával. A most kezdődő együttműködés kapcsán Marosi Gergő, a MITO kreatív igazgatója elmondta: "Nagyon örülünk, hogy újra sörmárkának, sőt sörmárkáknak dolgozhatunk. Külön öröm, hogy lead ügynökségként, olyan dolgokra is lesz rálátásunk, és olyan dolgokban is tudjuk majd segíteni a marketing csapatot, amik kevés ügynökségnek adatnak meg. Nagyon reméljük, hogy mind a márkastratégiák, mind az innovációk, mind a kreatív fejlesztések területén eredményes és különleges munkákat tudunk majd letenni az asztalra. Mi folyamatosan az élet habos oldalát látjuk az eredményhirdetés óta, és nagyon várjuk az első közös projektet."

A Borsodi Sörgyár sajtó és vállalati kapcsolati kommunikációjáért továbbra is a Café PR lesz felelős. A megújulás nem csak az ügynökségi kapcsolatok terén nyilvánul meg a Borsodi Sörgyárnál a tavaszi időszakban. Áprilisban mutatták be a cég fennállásának 45. évfordulója alkalmából készült új terméküket, a Borsodi Mestert, valamint hamarosan további, a márkákat és a vállalat életét befolyásoló újításokra számíthatunk a sörpiac meghatározó szereplője részéről.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!