SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Járműipar | Pécsen duplázott a Suzuki


Suzuki: Pécsen duplázott a Suzuki
2018-05-04 09:06 | Morpho Communications



Második Suzuki szalonját nyitotta meg Pécsen a négy dél-dunántúli nagyvárosban jelen lévő, Nyitrai Csoporthoz tartozó FX Autóház Kft.

Az FX Autóházat is működtető Nyitrai Csoport immár 26 éve a Dél-Dunántúl meghatározó autókereskedői hálózata. A Pécsen, Szekszárdon, Nagykanizsán és Baján lévő szalonjaiban összesen 10 márka eladásával és mindenre kiterjedő szervizelésével foglalkozik a cégcsoport. A tudatos portfólióépítésnek köszönhetően az FX Autóház hálózat már a harmadik Suzuki kereskedését indítja. Az első pécsi, majd a nagykanizsai szalon után a régió központi súlya miatt, újabb pécsi egység került átadásra. "2017-ben összesen 2370 új autót értékesítettünk, amelynek 12 százalékát a Suzuki adta. Az eladások is jól mutatják, hogy milyen népszerűek a japán márka modelljei itt a térségben. Nagy öröm számunkra, hogy az igényekhez igazodva, újabb kereskedéssel tudjuk bővíteni kínálatunkat" - emelte ki ünnepi beszédében Nyitrai József, az FX Autóház ügyvezető igazgatója.

A hivatalos átadóünnepségen Nyitrai József, Dr. Páva Zsolt, Pécs város polgármestere, a Magyar Suzuki Zrt. részéről Jun Mitsubori és Krisztián Róbert operatív igazgatók, valamint Tóth Péter kereskedelmi igazgató közösen vágták át a megnyitást jelképező szalagot. Ezt követően Tóth Péter a Suzukinál már hagyománynak számító, porcelán szerencsemacskát adott át Nyitrai Józsefnek. A japán szokás szerint ugyanis a macska bal mancsával integetve hívja be a vendégeket, egyben jó szerencsét, gazdagságot és egészséget is hoz a házba.

A pécsi FX Autóházzal a Suzuki 76. magyarországi kereskedését nyitotta meg, ami 2018-ban már a második új szalont jelenti. A lendületes bővülésben meghatározó szerepet játszik, hogy a Suzuki továbbra is fölényesen vezeti az új személyautó eladási statisztikákat. "Jelenleg teljesen elszakadtunk a mezőnytől, piaci részesedésünk 16,6 százalékra tudtuk gyarapítani márciusban, szemben a tavalyi 13,91 százalékkal. Több mint kétezerrel növeltük eladásainkat, amely volument egyetlen másik gyártó sem tudta megközelíteni. Összesen 4876 új Suzuki talált gazdára az év első három hónapjában" - mondta köszöntő beszédében Krisztián Róbert, a Magyar Suzuki Zrt. operatív igazgatója, és hozzátette: "Eladásainkat Magyarországon továbbra is a Vitara hajtja, amelyből majdnem háromezer darab kelt el az év első három hónapjában. Ezzel jelenleg a teljes újautó-piac csaknem 10 százalékát ez a SUV adja. A zászlóshajó Vitara mellett a másik hazai sikermodellünk a tavalyelőtt megújult SX4 S-Cross.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!