SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Újabb három díjat nyert idén a Lidl


Lidl: Újabb három díjat nyert idén a Lidl
2018-05-03 13:38 | Young & Partners



Az Év Boltja versenyen a budapesti, Váci úti műemlék épületben megvalósított Lidl-áruház lett a 2018-as közönségszavazás győztese.

A diszkont kategória győztesként kihirdetett Lidl-t különleges épületben nyitották meg a Váci út és az Árpád út forgalmas közlekedési csomópontjában. A kor vásárlói igényeit minden tekintetben kiszolgáló üzlet született, amely egyúttal megtartotta az otthont adó XIX. századi műemlék épület atmoszféráját is. A piaccsarnokokat idéző, korábbi remíz, beltérnek köszönhetően itt különleges élmény a vásárlás. A tágas eladótérnek köszönhetően csúcsidőben is zökkenőmentesen tudják kiszolgálni a csomópont nagy számú vásárlóját, ezt dupla bejárat és nyolc kassza is segíti. De nemcsak a tágas tér, vagy a rövid sorban állás miatt kellemes a vásárlás ebben a műemlék Lidl-ben, hanem az épület autentikus hangulata miatt is, amit a belsőépítészek a műemlék értékes adottságait tiszteletben tartva teremtettek meg.

A Élelmiszer szaklap friss áru különdíját a Victor Hugo utcai Lidl City Shop nyerte. Ezzel a bolttípussal a Lidl a nagyvárosi fogyasztókat kívánja kiszolgálni, akik a központban, sűrűn lakott negyedekben élnek. A Lidl City Shop kisebb területen, széles termékkínálatal várja vásárlóit. A teljes zöldség- és gyümölcsválaszték mellett friss tej- és hústermékek, friss hal és szezonálisan grilltermékek is kaphatók. Erről az üzletben - a napi beszállítás mellett - 27 hűtőpult és 8 hűtőláda gondoskodik. Mindez innovatív belsőépítészet és modern logisztika eredménye. A termékeket a hely adottságaihoz tervezett, többszintes pultokon, polcrendszereken helyezték el. A naponta érkező áru ollós emelő segítségével kerül be a raktárba.

Az Élelmiszer szaklap által szervezett Év Boltja verseny célja megtalálni Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit. A pályázatok beérkezése után szakértői előzsűrizés során választották ki a jelölteket. Ezt követően a legjobbak közé került üzletek közül a közönség pontozással szavazhatott a kedvenc boltjára. A díjakat az április 26-27-én megrendezett FMCG Top 2018 konferencia keretében adták át a nyerteseknek.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!