SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | 15 millió tojással készült húsvétra a Tesco


TESCO: 15 millió tojással készült húsvétra a Tesco
2018-04-05 08:31 | Morpho Communications



A Tesco idén 4 millió darab figurás édességgel, 15 millió darab tojással és 200 tonna kaláccsal készült a húsvéti élelmiszerek iránt megnövekedett keresletre.

Az ünnep alatt több termék forgalma is megsokszorozódott: a húsvét előtti hónapban értékesítettek a füstölt áru éves forgalmának közel felét, valamint a tojás éves volumenének 15 százalékát.

A húsvétkor elengedhetetlen figurás édességekből a Tesco összesen 4 millió darabbal készült, amelyek között a nyulak és a tojások a legnépszerűbbek. Az áruházlánc kínálatában idén is megtalálhatók a glutén-, laktóz- és cukormentes finomságok, valamint nyolc féle sajátmárkás édesség is.

Az ünnepi időszakban 200 tonna kalács került az áruházak polcaira, amely az éves volumen közel 25 százalékának felel meg. A hétköznapi kalácsválaszték 30 féle termékből áll, ami húsvétra 4-5 szezonális fajtával is kiegészült. A legnépszerűbb az 1 kilogrammos fonott kalács, amelyet csak a húsvéti időszakban kínál a Tesco. Emellett ebben az időszakban jellemzően megnő az omlós tekercs, a teasütemények, és a kenyerek forgalma is. Utóbbi növekedését a sonka iránti kereslet megugrása is indokolja.

Az áruházlánc közel 1100 tonna húsvéti füstölt áruval várta a vásárlókat, ami a kategória éves forgalmának nagyjából felét teszi ki és körülbelül 50 különböző termékből áll. A kínálatban kötözött lapockasonka és házi tradicionális sonka is szerepel, a húsok mellé pedig mintegy 2 tonna tormát is kínált a Tesco.

A húsvéti menü egyik legmeghatározóbb élelmiszere a tojás, amelyből idén 15 millióval készült a Tesco. Az áruházlánc számára fontos a magyar beszállítók támogatása, így a vásárlók körében legnépszerűbb M-es méretből értékesített tojások 100 százaléka magyar termék.

Az ünnepi időszak legnépszerűbb zöldségei között szerepelt a lédig fürtös paradicsom, amelyből 120 ezer kilogrammal készül a Tesco, valamint a hónaposretek, amelyből 250 ezer csomó kerül idén az áruházakba.

A locsolkodás ünnepi hagyományáról sem feledkezett meg az áruházlánc: összesen 148 féle parfüm és 3 féle kölni közül választhattak idén az urak. A korábbi évek tapasztalatai alapján a parfüm és kölni termékcsoportban mintegy 5 százalékos forgalomnövekedésre lehetett számítani.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!