|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | 15 millió tojással készült húsvétra a Tesco
KERESKEDELEM
![]()
TESCO: 15 millió tojással készült húsvétra a Tesco
2018-04-05 08:31 | Morpho Communications
A Tesco idén 4 millió darab figurás édességgel, 15 millió darab tojással és 200 tonna kaláccsal készült a húsvéti élelmiszerek iránt megnövekedett keresletre. Az ünnep alatt több termék forgalma is megsokszorozódott: a húsvét előtti hónapban értékesítettek a füstölt áru éves forgalmának közel felét, valamint a tojás éves volumenének 15 százalékát. A húsvétkor elengedhetetlen figurás édességekből a Tesco összesen 4 millió darabbal készült, amelyek között a nyulak és a tojások a legnépszerűbbek. Az áruházlánc kínálatában idén is megtalálhatók a glutén-, laktóz- és cukormentes finomságok, valamint nyolc féle sajátmárkás édesség is. Az ünnepi időszakban 200 tonna kalács került az áruházak polcaira, amely az éves volumen közel 25 százalékának felel meg. A hétköznapi kalácsválaszték 30 féle termékből áll, ami húsvétra 4-5 szezonális fajtával is kiegészült. A legnépszerűbb az 1 kilogrammos fonott kalács, amelyet csak a húsvéti időszakban kínál a Tesco. Emellett ebben az időszakban jellemzően megnő az omlós tekercs, a teasütemények, és a kenyerek forgalma is. Utóbbi növekedését a sonka iránti kereslet megugrása is indokolja. Az áruházlánc közel 1100 tonna húsvéti füstölt áruval várta a vásárlókat, ami a kategória éves forgalmának nagyjából felét teszi ki és körülbelül 50 különböző termékből áll. A kínálatban kötözött lapockasonka és házi tradicionális sonka is szerepel, a húsok mellé pedig mintegy 2 tonna tormát is kínált a Tesco. A húsvéti menü egyik legmeghatározóbb élelmiszere a tojás, amelyből idén 15 millióval készült a Tesco. Az áruházlánc számára fontos a magyar beszállítók támogatása, így a vásárlók körében legnépszerűbb M-es méretből értékesített tojások 100 százaléka magyar termék. Az ünnepi időszak legnépszerűbb zöldségei között szerepelt a lédig fürtös paradicsom, amelyből 120 ezer kilogrammal készül a Tesco, valamint a hónaposretek, amelyből 250 ezer csomó kerül idén az áruházakba. A locsolkodás ünnepi hagyományáról sem feledkezett meg az áruházlánc: összesen 148 féle parfüm és 3 féle kölni közül választhattak idén az urak. A korábbi évek tapasztalatai alapján a parfüm és kölni termékcsoportban mintegy 5 százalékos forgalomnövekedésre lehetett számítani. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Jónak lenni jó! | babylion.hu | Együtt az Autistákért Alapítvány | Rentingo.com | árbevétel | albérletpiac | Tarom | KELER | NAV | gépjárműadó | ViveTech | LED szalagok | Marketing Diamond Awards | MikulásGyár | samansport.hu | babaágy | Millenáris AdományPark | Cipősdoboz ajándék | CSDR ENGEDÉLY | Videoton Holding | dugulaselharitas | mosogatószifon | foghiány | bölcső
![]() |
PARTNEREINK
|