|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | A LEGO ismét a legjobb megítélésű vállalatok közt van
FELELŐSSÉG
LEGO: A LEGO ismét a legjobb megítélésű vállalatok közt van
2018-04-03 06:04 | WELL PR Agency
A LEGO Csoport nyolcadik éve folyamatosan jelen van a Reputation Institute éves RepTrak®100 listájának Top 10 helyezettje között, idén megtartva a tavalyi 2. helyezését. Márciusban tette közzé a Reputation Institute az éves RepTrak®100 kutatásuk eredményeit. A LEGO Csoport stabilan tartja a tavaly megszerzett második helyét a világ legmegbecsültebb vállalatainak listáján. A LEGO Csoport vezérigazgatója, Niels B. Christiansen így kommentálta az eredményt: "Boldogan fogadtuk a hírt, hogy a nyilvánosság továbbra is ilyen jó véleménnyel van rólunk. Ez visszatükrözi az egyedülálló LEGO ötleteket és az általunk képviselt értékeket, valamint elkötelezett dolgozóink mindennapi munkáját, amit annak érdekében végeznek, hogy eljuttassák a LEGO játékélményt a világ minden táján élő gyermekeknek. Megtisztelő számunkra az a szoros kapcsolódás, amit a legkülönbözőbb korosztályokhoz tartozó LEGO rajongókkal összeköt bennünket." "Mióta 60 évvel ezelőtt szabadalmaztattuk a klasszikus LEGO kockát, elköteleztük magunkat a jövő építőinek inspirálása és fejlesztése mellett. A törekvésünk, hogy több gyerekhez juttassuk el a LEGO játékélményt, fontosabb, mint valaha. Ez az a cél, ami motivál és előrevisz minket. Ami igazán fontos ebben a rangsorban, az valójában mögötte rejlik: gyermekek és szülők a világ minden táján egyaránt megértik és elismerik azon célunkat, hogy pozitív hatással legyünk a világra, valamint a jövő nemzedékeire, és olyan játékélményeket biztosítsunk, amelyek segítenek a gyermekeknek olyan alapvető készségek kifejlesztésében, amelyekre a jövőben szükségük lesz.'' A Reputation Institute által kidolgozott és végzett RepTrak100 tanulmány 100 vállalat hírnevét méri, 15 országban kérdezik meg a nyilvánosságot az egyes vállalatok iránti benyomásaikról. A tanulmány hét dimenzió szerint értékeli a vállalatokat: Termékek és szolgáltatások, Innováció, Munkahely, Szerepvállalás, Vállalati polgárság, Vezetés és Teljesítmény. Stephen Hahn-Griffiths, a Reputation Institute kutatásvezetője így kommentálta a helyezést: "Olyan globális vállalatként, amely minden szinten nagy hangsúlyt fektet a társadalmi felelősségvállalásra, a LEGO Csoport 77.9 ponttal második helyen végzett a RT100 Reputation Institute kutatásában - egyetlen globális vállalatként ért el ilyen magas pontszámot a felmérés Vállalati polgárság és Szerepvállalás dimenzióiban." Top 10 vállalat 2018-ban:
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
pályakezdő | háztervezés | kerítés | pedagógus | munkáltató | Pampers | Mol | dekoráció | Pakisztán | home office | Rossmann | űrlap | Jelenlét Ház | hajgyógyászat | elkóborolt kutyák | Pesterzsébet | Légzésfigyelő pulzoximéter | állásinterjú | P&G | takarmány | DIGI | Máltai Szeretetszolgálat | Csorvási Gazdák | Gáz
|
PARTNEREINK
|