SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Öt százalékkal több gumiabroncsot adtak el tavaly


MTI: Öt százalékkal több gumiabroncsot adtak el tavaly
2018-03-23 09:28 |



Közel 5 százalékkal nőtt tavaly a személyautókra és kisteherautókra vásárolt új gumik száma 2016-hoz képest az Automax Kft. legfrissebb elemzése szerint.

A cég közleményében ismertette: tavaly minden 4. eladott gumiabroncs Magyarországon készült, a márkák közül a legnépszerűbb a Hankook, a Barum, a Dunlop, a Continental és a Goodyear volt.

Az Európai Gumiabroncs- és Gumigyártók Szövetsége (ETRMA) korábban közölt adatai alapján 2016-ban Magyarországon csaknem 2,4 millió új gumiabroncsot értékesítettek a gyártók, ami hétéves rekord volt.

A kft. értékesítési adatai alapján az alsó középkategóriás autók dominanciájára utal, hogy nyári és téli gumiból is az ilyen autókra való méretből vették a legtöbbet. Az újautó-értékesítés fellendülése ugyanakkor a vásárlási szokásokra is hatással volt, 50 százalékkal többen szerezték be a téli gumit felnire szerelve.

A magyar autósok tavaly 4 új abroncs megvásárlására átlagosan 75 946 forintot költöttek, a legolcsóbban egy Daewoo Matizra kerültek téli abroncsok, darabonként 7 ezer forintért, míg a legtöbbet, 813 ezer forintot egy BMW X6-osra költötte a gazdája - közölték.

Kiemelték, hogy az értékesítés volumene mellett változóban vannak a magyar autósok vásárlási szokásai is, tavaly 8,5 százalékkal nőtt az online megvásárolt gumiabroncsok száma.

Az Automax Szerviz Kft. márkafüggetlen gumikereskedőként 2004-ben jött létre, a cég az elmúlt 3 évben több mint 2 millió, kizárólag új gumiabroncsot értékesített, meghatározó részét online webshopján keresztül.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




OTP | Kaspersky | MOL | Lidl | Opten | INA | SPAR | Erste Bank | Huawei | Tesco | Heineken | Duna House | Scania | Audi | bmw | Telekom | UPC | Vodafone | Szallas.hu | eMAG | Kaspersky Lab | NAV | Nébih | E.ON