|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | A vásárlók négy kategóriában is a Lidl-t választják
KERESKEDELEM
![]()
Lidl: A vásárlók négy kategóriában is a Lidl-t választják
2018-03-16 08:45 | Young & Partners
Négy kategóriában is a Lidl Magyarország termékei nyerték el az Év Terméke Díjat, amelyet a GfK Hungária 2000 fős, a vásárlói elégedettséget is vizsgáló közvélemény-kutatása alapján ítélnek oda. Négy termékkel is elnyerte idén az Év Terméke Díjat a Lidl Magyarország. A napokban hetedik alkalommal kiosztott rangos elismerésre az elmúlt 18 hónapban piacra vezetett új, innovatív, valamint megújult termékekkel nevezhettek a résztvevők, a díjakat pedig a fogyasztók döntései nyomán ítélték oda. A GfK Hungária által végzett országos, reprezentatív kutatása alapján a készétel termékcsalád kategóriában a Lidl Chef Select magyaros készételek és a Chef Select nemzetközi készételek, a sajátmárkás túródesszertek közül a Lidl Pilos Jumbo túródesszert, az energiaitalok között a Lidl Freeway Up Winter Edition energiaital, míg a pörkölt napraforgómagok kategóriában a Lidl Alesto Hántolt pörkölt chilis napraforgómag a legnépszerűbb termékek a vásárlók körében. A többek között FMCG szakemberekből, gazdasági és marketing szakértőkből, valamint újságírókból álló, 11 tagú szakmai zsűri előszűrését követően a fogyasztók az attraktivitás, az innováció és az elégedettség mentén értékelték a márkákat. Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője a díjak elnyerése kapcsán kiemelte: "A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy vásárlói számára elérhető árú, ugyanakkor magas minőségű termékeket kínáljon. Az Év Terméke Díj elnyerése azt mutatja, hogy mind a szakemberek, mind a vásárlók elismerik a Lidl Magyarország ezirányú törekvéseit." ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
CEMACON | gyerekülés | lézeres szemműtét | szivattyú | játékpiac | személyszállítás | JBL | vérplazma | SPAR | Elektromos autó | konyhai munkalap | napszemüveg | betonozás | hűségpromóció | Knorr-Bremse | Szentendre | evőeszköztartó | haszongépjármű | tekercses kerítés | téglagyár | lakásvásárlás | szupinált cipő | REGIO JÁTÉK | fogszabályzó
![]() |
PARTNEREINK
|