SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Az Ericsson CSR tevékenységének hatásai


Ericsson: Az Ericsson CSR tevékenységének hatásai
2018-03-02 22:37 | Noguchi



Az Ericsson úttörő szerepet játszik az informatikai és távközlési technológiák környezetvédelmi és klimatológiai, valamint társadalmi-gazdasági fejlődést és katasztrófa-segélyezést támogató felhasználása terén.

A társaság 25 éve az első távközlési cégek között volt, akik vállalták az éves fenntarthatósági jelentés készítését. Az érintett projektek hozzájárulnak az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljainak eléréséhez, és a társaság 2017-ben e téren végzett tevékenysége jelentős pozitív hatással bír számos területen.

A "Connect To Learn" (Csatlakozás a tanulásért) kezdeményezés révén a társaság 25 országban 120 000 hallgató számára biztosít hozzáférést a minőségi oktatáshoz. A program legnagyobb szabású része Burmában zajlik, ahol az új távközlési technológia a hallgatók egy teljes generációja számára nyitja meg a lehetőséget a továbbtanulásra.

Amikor a Maria hurrikán a Karib térségben lecsapott Dominika szigetén, az Ericsson segélycsapata 48 órán belül a helyszínre érkezett. A szakértők által felállított ideiglenes távközlési rendszer 18 helyszínen, több mint 2 900 fős humanitárius segélycsapat munkáját támogatta.

Az új technológiák folyamatos fejlesztése révén az Ericsson fontos szerepet játszik a környezetvédelem és a klímaváltozás megelőzése terén is. Az energiafogyasztás csökkentése a társaság stratégiájának kiemelt pontja, ennek köszönhetően a következő generációs (5G) mobilhálózat a jelenlegi (4G) hálózatokhoz képest akár 90 százalékos energia-megtakarítást tesz majd lehetővé.

Az Ericsson fenntarthatósági és társadalmi felelősségvállalási tevékenységének részletes leírását és hatásait az Ericsson Fenntarthatósági Jelentés ismerteti.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




OTP | Kaspersky | MOL | Lidl | Opten | INA | SPAR | Erste Bank | Huawei | Tesco | Heineken | Duna House | Scania | Audi | bmw | Telekom | UPC | Vodafone | Szallas.hu | eMAG | Kaspersky Lab | NAV | Nébih | E.ON