SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Idegenforgalom | Nőtt az Accor Hotels bevétele


MTI: Nőtt az Accor Hotels bevétele
2018-03-02 10:09 |



Kiemelkedően, 15,4 százalékkal nőtt az Accor Hotels magyarországi szállodáinak nettó árbevétele 2017-ben, meghaladta a 25,8 milliárd forintot.

Idén a tavalyihoz hasonlóan dinamikus árbevétel-növekedést terveznek - mondta Luc Gesvret, a vállalat magyarországi vezérigazgatója háttérbeszélgetésen Budapesten.

A cégcsoport Magyarországon 18 szállodát üzemeltet, különböző kategóriákban.

A vezérigazgató elmondta: a csoport magyarországi szállodáiban az egy kiadható szobára jutó szobaárbevétel (revpar) jelentősen, 14,3 százalékkal emelkedett, 14 940 forintra, ami döntően az átlagár növekedésének eredménye. A nettó átlagos szobaár 10,9 százalékkal 19 650 forintra emelkedett.

Luc Gesvret rámutatott: a kelet-közép-európai régióban a magyarországi szállodák teljesítménye nőtt a legjobban, Budapest egyre vonzóbb úti cél, mind a szabadidős, mind az üzleti utazók körében.

A KSH adatai szerint a revpar 2017-ben 16,0 százalékkal 11 960 forintra emelkedett országosan.

Az Accor vendégei fele-fele arányban belföldiek és külföldiek voltak tavaly, a belföldiek elsősorban üzleti céllal, konferenciákra érkeztek. Budapesten kívül három szállodája van a csoportnak, Győrben, Szegeden és Székesfehérváron, a vidéki szállodák teljesítménye is kiemelkedő volt, bár nem kétszámjegyű növekedést értek el - ismertette.

Kitért arra is, hogy a foglaltság 76 százalékra emelkedett a 2016-os 73,8 százalékról.

A KSH adatai szerint a magyarországi szállodák szobakihasználtsága 3,4 százalékponttal, 59,6 százalékra emelkedett tavaly.

A vezérigazgató közölte, hogy idén a tavalyihoz hasonlóan dinamikus árbevétel-növekedést terveznek, számos fejlesztésük van folyamatban. A szállodák fejlesztésére fordított összeg elérte a 35 millió eurót az elmúlt két évben, ebben a folyamatban lévő beruházások is benne vannak, így a budapesti Mercure Korona, a Mercure Buda és a Mercure City Center teljes felújítása - sorolta.

Januárban nyitott meg az ország első közvetlen terminál kapcsolattal rendelkező reptéri szállodája, az Ibis Styles Budapest Airport, és újabb szállodák nyitását tervezik, elsősorban Budapesten. A környező országok közül legutóbb Szerbiában, Szlovéniában, és Bosznia-Hercegovinában nyitottak új szállodákat.

Az Accor Hotels kelet-európai stratégia partnere az Orbis Csoport, amely 16 országban kizárólagosan képviseli az Accor Hotels márkákat. Az Accor Hotelsnek 25 márkája van a luxus kategóriától az economy kategóriáig, Magyarországon 6 márkával vannak jelen.

Az Accor Hotelsnek 250 ezer alkalmazottja dolgozik a csoport 4300 szállodájában a világ 100 országában,







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!