SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Szponzoráció | Megújult szponzorációs szerződés a Mastercarddal


MasterCard: Megújult szponzorációs szerződés a Mastercarddal
2018-02-27 14:43 | LocalTime Budapest PR&Consultancy



Az UEFA bejelentette, hogy megújítja szponzorációs szerződését a Mastercarddal, amely így további három évig a Bajnokok Ligája kiemelt támogatója marad.

A majd negyedszázados együttműködés 1994-ben kezdődött a klubok közötti legrangosabb versenysorozat és a fizetéstechnológiai vállalat között. A Mastercard ezt a megállapodást hosszabbította meg 2021-ig, amely tartalmazza az UEFA Szuperkupa támogatására vonatkozó jogot is 2018-2020 között.

A Mastercard már több mint 20 éve támogatja a Bajnokok Ligáját, mely a szurkolókat világszerte közelebb hozza szenvedélyükhöz, számtalan felbecsülhetetlen élményt ajándékozva nekik. Ilyen többek között a játékosok pályára kísérése is, amely minden résztvevő gyerek számára csodálatos, életre szóló élményt jelent.

"Egy sikeres kapcsolathoz elengedhetetlen a hosszú távú tervezés, így a Mastercarddal való együttműködésünk meghosszabbítása rendkívüli örömmel tölt el. Egy ilyen világmárka támogatása rengeteg előnyt és lehetőséget jelent az UEFA számára. A digitalizáció szerepe világszerte egyre fontosabb a közönséggel való kapcsolat elmélyítésében, így várakozással tekintünk a Mastercarddal, mint piacvezető technológiai vállalattal a további együttműködésre." - mondta a megállapodásról Guy-Laurent Epstein, az UEFA Events SA marketingigazgatója.

"Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy meghosszabbíthatjuk az UEFA Bajnokok Ligájával kötött megállapodásunkat. Ezek a kulcsfontosságú sportesemények remek lehetőséget kínálnak arra, hogy a szurkolókat világszerte közelebb hozzuk szenvedélyükhöz, partnereink számára pedig innovatív üzletépítési lehetőségeket fogunk kialakítani a jövőben is. Immár huszonnegyedik éve lehetünk a Bajnokok Ligája hivatalos támogatói, idén is izgatottan várjuk az ezúttal Kijevben rendezett döntő feledhetetlen pillanatait. Örülünk, hogy újra valami felbecsülhetetlent kezdünk el együtt." - mondta Javier Pérez, a Mastercard Europe elnöke.

Ez volt a negyedik szponzorációs szerződés hosszabbítás, amelyet az UEFA Bajnokok Ligája 2018-2021-es ciklusára kötöttek. Az UEFA klubversenyének szponzorációs jogait az UEFA megbízásából a TEAM Marketing AG értékesíti világszerte.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!