SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Tél végi utazási szokások


Wizz Air: Tél végi utazási szokások
2018-02-26 17:11 | Weber Shandwick



Róma, Barcelona és Milánó: a közép-európai turista ide utazik a legszívesebben tél végén, ha városlátogatáshoz van kedve.

A február-márciusi tengerparti pihenésekben pedig a Kanári-szigetek és Málta vezeti a toplistát. A Wizz Tours a magyar, a lengyel és a román utazók tél végi utazási szokásait hasonlította össze a foglalási adatok alapján.

A Wizz Tours online utazási szolgáltató három közép-európai ország - Magyarország, Lengyelország és Románia - utazóinak szokásait hasonlította össze több mint 4000 februári és márciusi foglalás alapján.

Rómát nem hiába nevezik az Örök Városnak: mindhárom országban az olasz főváros volt a legkedveltebb úti cél, ha városlátogatásról van szó. Barcelona szintén egyhangú ezüstérmes, ám a harmadik helyen kellemesen meglepődhetünk: a lengyel turisták Budapestre utaznak a legszívesebben a két mediterrán város után. A magyarok és a románok pedig Milánót választják harmadikként.

Február-márciusban egyébként honfitársaink valamivel kevesebb mint fele, 48%-a utazik legfeljebb 3 napos városnézésre, és az említett úti célok mellett még Lisszabon, London és Madrid kerül be a legnépszerűbbek közé. Lengyel barátaink hasonló arányban, 47%-ban választják a nagyvárosokat ilyenkor, és Budapest után a sort szintén London és Milánó folytatja. A romániai utazók viszont kiemelkedő mértékben, 64%-ban utaznak pár napos városnézésre tél végén, és itt a top 5 úti cél közé Lisszabon és Párizs került be a Wizz Tours felmérése szerint.

A magyarok és a lengyelek tehát sokkal jobban vágynak tengerparti telelésre februárban és márciusban: 52, illetve 53% választ ilyenkor "téli napsütéses" úti célt, míg a román utazók mindössze 36%-a látogat egzotikus strandokat a tél végén. Az viszont nem kérdés, hogy a népszerűségi lista élén a Kanári-szigetek, elsősorban Tenerife, és Málta állnak. A sort Dubai és Larnaca folytatja, ebben nincs különbség a három ország utazási szokásai között.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




OTP | Kaspersky | MOL | Lidl | Opten | INA | SPAR | Erste Bank | Huawei | Tesco | Heineken | Duna House | Scania | Audi | bmw | Telekom | UPC | Vodafone | Szallas.hu | eMAG | Kaspersky Lab | NAV | Nébih | E.ON