|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Járműipar | Közel 50%-kal növelte árbevételét a Bridgestone Tatabánya
JÁRMŰIPAR
Bridgestone: Közel 50%-kal növelte árbevételét a Bridgestone Tatabánya
2018-02-16 09:30 | Premier Kommunikacios Iroda
Kiemelkedően sikeres üzleti évet zárt a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft., amely tavaly 47%-kal, 53,1 milliárd forintra növelte értékesítésének árbevételét. Az eredmények jelentős növekedésének hátterében a cég által 85 milliárd forintos beruházással megvalósított kapacitásbővítés és technológiafejlesztés áll, amelynek köszönhetően a tatabányai abroncsgyár folyamatosan és jelentősen növelte kibocsátását és az év során 3,6 millió darab abroncsra növelte gyártókapacitását. Rekord év rekord beruházással A Magyarországon 10 éve gyártó Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. működésében meghatározó év volt 2017. A vállalat befejezte azt 85 milliárd forint értékű beruházással, 2013-ban elindított nagyszabású kapacitásbővítési programot, amelynek keretében háromszorosára, 144.400 m2-re növelte tatabányai gyárának alapterületét. Az új gyártócsarnokba telepített digitális gyártástechnológia révén a kezdeti 1,8 millió darabról, 2017 végére 3,6 millió darabra növelte gyártókapacitását, amelyet 2020-ig 7,2 millió darabra futtat majd fel. Ezzel a fejlesztéssel együtt a cég eddig összesen 150 milliárd forintot invesztált hazai gyártóbázisába, amely így a Bridgestone Corporation legfiatalabb és legmodernebb európai gyárává vált. Szeretik az európai autósok a tatabányai Bridgestone abroncsokat A jelentősen kibővített tatabányai Bridgestone abroncsgyár továbbra is elsősorban prémium autómárkákra szánt, nagy sebességindexű abroncsokat gyárt, immár több mint 250 féle méretben. A vállalat tavaly összesen 3,6 millió darab abroncsot gyártott, amelyek 99%-át exportálta. A Tatabányán készült abroncsok legnagyobb felhasználói a német, az olasz, a spanyol, a francia és a lengyel autósok, akik elsősorban felsőkategóriás autóikon és terepjáróikon használják a magyar gumikat. A cég ezen túlmenően szállított termékeket törökországi, mexikói, egyesült államokbeli és japán megrendelőknek is. Új gyár, új célok "Megvalósult fejlesztéseink lehetővé teszik, hogy 2018-ban több, Magyarországon gyártott és ismert autómárka közvetlen beszállítóivá váljunk és ezekkel a gyártókkal közösen tudjuk növelni az itt gyártott és innen exportált gépkocsik magyar hozzáadott értékét" - mondta Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. ügyvezető igazgatója. "Kiemelt prioritás vállalatunk számára az is, hogy meglévő és új munkatársaink folyamatos képzésével és új, digitális gyártástechnológiánk révén tovább fejlesszük hatékonyságunkat és eredményességünket" - tette hozzá az igazgató.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
fenntartható önkormányzat | Auchan | Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció | K&H | virsli | karácsony | utazás | műfü | édességek | Kifli.hu | Varnus Xaver | Magyar Vöröskereszt | SAP | karácsonyi különlegességek | szörp | kert | szilveszter | Palladio Orchestra | adomány | cafeteria | magyarok | Bad Kleinkirchheim | Rhoda Scott | pezsgő
|
PARTNEREINK
|