|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Tovább erősítené a vendéglátóipar digitalizációját a METRO
KERESKEDELEM
Metro: Tovább erősítené a vendéglátóipar digitalizációját a METRO
2018-02-14 19:54 | WELL PR Agency
Hasznos digitális megoldásokat nyújt a METRO a vendéglátószektornak. A METRO Kereskedelmi Kft. egyik fő feladatának tekinti a vendéglátószektor digitális erősödését, amihez eszközöket és támogatást nyújt, valamint egy olyan felületet, amelyen vendéglátópartnerei megoszthatják egymással az ezzel kapcsolatos problémáikat, tapasztalataikat és követendő példáikat. A "Digital Club" elnevezésű nemzetközi METRO projekt tehát azért indul, hogy segítse a vállalakozásokat ezen a területen. "A vendéglátóipar digitalizációjában rengeteg lehetőség rejlik, azonban ezek a modern technológiai újítások jelenleg még jórészt kihasználatlanok. A Digital Clubbal egy olyan felületet hozunk létre, amely innovatív megoldásokat kínál a független vendéglátósoknak, ezzel is hozzájárulva vállalkozásuk sikeréhez" - mondja Olaf Koch, a METRO AG igazgatótanácsának tagja. A vezető azt is kiemelte, hogy terveik szerint 2020-ra már közel fél millió európai étterem élhet a METRO nyújtotta digitális szolgáltatásokkal, amely jelentős piaci előnnyel jár majd mind a vállalkozások, mind pedig az innovatív megoldásokat kifejlesztő cégek számára. Az első ingyenes csomagot már most több mint 15 000 aktív felhasználó vette igénybe saját vállalkozásához, egyelőre főként Németországban és Franciaországban. A vállalat digitalizációs törekvéseit egy másik projektjük is fémjelzi, a közelmúltban a Techstars-szal közösen indított, kifejezetten startupoknak szóló pályázatuk. A pályázat célja egyrészt a feltörekvő cégek támogatása, másrészt az általuk javasolt, innovatív digitális és technológiai megoldások bevezetése a kereskedelembe. A három hónapos program egyik legfontosabb része az a prezentációs nap volt, amelyen tíz kiválasztott startup mutathatta be pályázatát. Ezek az induló vállalkozások az ötleteik megvalósításához hathatós segítséget kaptak a nemzetközi METRO Csoporttól és a Techstars-tól, akik neves szakértőket adtak melléjük mentorként, valamint lehetővé tették, hogy a projektjük életképességéről világszinten ismert befektetőket győzhessenek meg. A program középpontjában a szálloda-, az étterem- és a vendéglátóipar új digitális megoldásai állnak.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Csorvási Gazdák | home office | munkáltató | Mol | űrlap | háztervezés | pedagógus | takarmány | hajgyógyászat | Pakisztán | DIGI | Gáz | Pampers | Jelenlét Ház | pályakezdő | Pesterzsébet | Graphisoft Park | dekoráció | Máltai Szeretetszolgálat | elkóborolt kutyák | Rossmann | Légzésfigyelő pulzoximéter | kerítés | P&G
|
PARTNEREINK
|