SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | A Republic Group nyerte meg a Cerbona tenderét


Republic Group: A Republic Group nyerte meg a Cerbona tenderét
2018-02-14 11:38 |



Az FMCG szektorban, rebrandingben és retail szektorban komoly tapasztalattal rendelkező, immár 100 fős ügynökség felel a Cerbona 30 éves promóciós kampányáért.

A Republic Group portfóliója újabb FMCG márkával bővült; a magas minőségű, magyar termékeket forgalmazó Cerbona, 2018-ban ünnepli 30. születésnapját. Az idén kezdődő együttműködés középpontjában a Cerbona három évtizedes fennállása és töretlen sikere áll, sőt a jubileumi év meglepetéseket is tartogat. A márka a különleges évforduló alkalmával az eddig ismert és közkedvelt termékeinek nevét a promóciós kampány részeként Mázliszeletre keresztelte. Az új limitált kiadású, dobostorta ízű és az eddig is a portfólió részeként ismert müzliszeletek csomagolását a Republic Group kreatív csapata álmodta meg. "Az új, születésnapi csomagolásdesign megálmodásakor három alapvetés határozta meg a projekt art directorának gondolkodását. A csomagolásnak illeszkednie kell a Cerbona portfóliójába, mégis azonnal érzékelhetővé kell tennie a termék limitált mivoltát. Mindezeken túl pedig egy Magyarországon ikonikus sütemény és a müzliszelet fúzióját is meg kell tudnia valósítani vizuálisan." - tette hozzá Köntös János, Republic Group art direktora. "Szerintem sikerült." - tette hozzá Márton Szabolcs, a Republic Group kreatív igazgatója.

A kreatív csapat a koncepciót szójáték és a megkülönböztethetőség jegyében hívta életre. "Ha Cerbona, akkor müzli. A két szó évtizedek leforgása alatt fonódott össze, mára szinte egyik sem létezhet a másik nélkül. Habár nem vagyok kifejezett rajongója a szójátékoknak, amikor meghallottam a Játssz a mázliszeletekkel! szerkezetet, tudtam, hogy egyszerű, megkülönböztető, a fogyasztókat könnyen involváló gondolat született a kreatív osztályon. Mivel egy promóció lebonyolítása a feladatunk, semmi más nem lebeghet a szemünk előtt, mint sok-sok embernek elmondani, hogy egy szelet müzlivel és egy kis mázlival most bárki nyerhet." - nyilatkozta Márton Szabolcs.

A megújult külső és név több meglepetést is tartogat a vásárlók számára. Hiszen azok, akik a promóció ideje alatt vásárolnak Cerbona Mázliszeletet, zabszeletet, müzlit és gluténmentes szeletet, megannyi értékes nyereményre is szert tehetnek. A szerencsés vásárlók között kisorsolásra kerül egy Motowell robogó, valamint számos értékes nyeremény: Sony fejhallgató, Balaton Sound belépő, páros mozijegyek és Cerbona ajándékcsomagok. Az áprilistól júniusig tartó kampány koncepciójának tervezését és lebonyolítását, valamint a teljes körű akcióterv megvalósítását a független ügynökség divíziói látják el.

"A 2018-as év fontos számunkra, hisz a Cerbona márka idén ünnepli a 30. születésnapját. Ezt előkészítve meghívásos tendert hirdettünk, melyen 3 ügynökség vett részt. A benyújtott pályázatok közül egyértelműen a Republic pályázata volt a legjobb, nekik sikerült megtalálni azt a kreatív koncepciót, amit szerettünk volna - egy fiatalos, lendületes születésnapi nyereményjátékot -, amelyben a müzliszeletből átnevezett mázliszelettel és egy kis szerencsével bárki nyerhet. A jubileumi ünnepi szeletünk kapcsán, pedig bebizonyították, hogy a csomagolástervezésben is tudnak egyedit alkotni, hisz egy születésnapi szelethez méltó elegáns külsőt álmodtak meg - nyilatkozta Hajdúvári Szilvia, a Cerbona marketing menedzsere.

"Külön öröm számunkra, hogy egy olyan tradicionális és nagy múltú céggel dolgozhatunk, mint a Cerbona. Évről évre azon dolgozunk, hogy innovatív és megújuló szemléletünket megmutathassuk és kamatoztathassuk a már meglévő és új ügyfeleink körében. Portfoliónk erőteljes növekedésének köszönhetően bővült az ügynökség, így nagyobb kapacitással és erővel állunk az új kihívások elé." - nyilatkozta Furák András, a Republic Group portfolió igazgatója.

A Republic Group által kigondolt és elkészített TVC áprilisban debütál, melyet egy integrált Facebook, PPC, outdoor kampány támogat a tavaszi és kora nyári időszakban. Az új külsővel és névvel ellátott Mázliszeletek április 1-től június 30-ig lesznek megvásárolhatók a magyar boltok polcain.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




BMW | INA | Kaspersky | OTP | METU | Opten | Audi | Scania | Lidl | Tesco | Kaspersky Lab | Duna House | Suzuki | Telekom | UPC | Nébih | szallas.hu | Richter | SPAR | Erste Bank | Mol | NAV | Vodafone | E.ON