SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | A fogyasztók tudják, mit akarnak a digitális térben is


DIMSZ: A fogyasztók tudják, mit akarnak a digitális térben is
2018-02-12 13:49 |



A fogyasztók döntő többsége nyitott a testreszabott megkeresésekre, és vásárlásaikkor figyelembe veszik az ilyen módon kapott információt.

Mindezt úgy, hogy tájékozottnak tartják maguk adat- és fogyasztóvédelemmel kapcsolatban - derül ki a DIMSZ friss kutatásaiból, melyet az Európa Tanács Adatvédelmi Napja alkalmából kommunikálnak.

A DIMSZ megbízásából a Magyar Posta támogatásával a KutatóCentrum által készített E-commerce fogyasztói attitűd kutatásból kiderül, hogy a fogyasztók adatmegadási hajlandóságát 74%-ban annak célja és a kért adat típusa határozza meg. 57%-uk fontos szempontnak tartja, hogy adatainak megadása milyen előnyökkel jár, és 39%-uk tisztában van azzal, hogy az adatmegosztás a modern gazdaság része.
Az adatvezérelt marketing eszközökre fókuszáló DM Szenzor fogyasztói kutatás megmutatja, hogy válaszadók 87%-a nyitott az emailes megkeresésekre és több, mint a felük (54%) vásárolt egy éven belül ilyen megkeresés hatására. Szintén a fogyasztói tudatosságot igazolja, hogy a válaszadók 60%-a járatosnak tartja magát adat- és fogyasztóvédelmi kérdésekben is.

"A kutatásaink is megmutatják, hogy a vásárlók oldaláról nyitottság, fogadókészség van, főleg akkor, ha transzparens módon, számukra kontrollt biztosítva és testreszabottan kommunikálunk. Ha látják milyen előnnyel jár ez számukra, megadják a testreszabáshoz szükséges adatokat, értékelik és vásárlásaiknál felhasználják az ezen adatok alapján kapott információt. Az adatvezérelt kommunikációs szakma felelőssége, hogy ezeket az eszközöket megfelelően/fenntarthatóan a közönség számára értéket teremtően használjuk" - mondta el Huszics György a DIMSZ elnöke.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




BMW | INA | Kaspersky | OTP | METU | Opten | Audi | Scania | Lidl | Tesco | Kaspersky Lab | Duna House | Suzuki | Telekom | UPC | Nébih | szallas.hu | Richter | SPAR | Erste Bank | Mol | NAV | Vodafone | E.ON