SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Karrier | A Decathlon osztrák piacának kiépítése


Decathlon: A Decathlon osztrák piacának kiépítése
2018-02-12 11:21 | Tamara Hagen



Pósfai Gábor, a Decathlon Magyarország országigazgatója kapott felkérést a Decathlon osztrák piacának kiépítésére.

A felkérés óriási kihívás, mivel a számos versenytárssal tarkított osztrák piac még szűz terület a Decathlon számára, ahol nulláról kell felépíteni Európa legnagyobb sportszerkereskedő vállalatának helyi működését. A szakember, akinek vezetése alatt a magyarországi vállalat globális szinten is kiemelkedően sikeres lett, 2018 tavaszától veszi át új feladatát. Utódjának vállalaton belüli kiválasztása hamarosan lezárul.

Pósfai Gábor 13 éve dolgozik a Decathlonnál. Ebből hét éve vezeti a magyarországi vállalatot olyan sikeresen, hogy vezetése alatt a magyarországi működés háromszorosára, nettó 53 milliárd forintra nőtt, ami nemcsak a régióban, hanem globális szinten is kiemelkedő eredménynek számít. A sikeres működést, az évek óta tartó dinamikus hálózatfejlesztés mellett számos szakmai díj is fémjelzi. A vállalat egymást követően három évben, legutóbb 2017-ben, elnyerte a Legjobb Munkahely címet és ugyanebben az évben az Év Kereskedője és az Év Internetes Kereskedője címeket is a Decathlonnak ítélték. A kimagasló eredményekről és az előtte álló feladatokról Pósfai Gábor azt nyilatkozta: "Úgy értünk el kiemelkedő gazdasági sikereket, hogy közben megmaradtunk egy közvetlen, családias vállalatnak, ahol a munkatársak szinte minden döntést közösen hoznak meg és közben figyelnek a környezetükre is. Ez a legnagyobb büszkeség számomra. Az osztrák leányvállalat élére történő kinevezésem nem csak nekem, hanem a teljes magyar csapatnak is óriási elismerés és az elmúlt évek közös munkájának a pozitív visszajelzése." A Decathlon már kétszer is próbálkozott belépni az osztrák piacra sikertelenül, azonban most megtalálta a kulcsot, így előreláthatólag nyár végén nyílik az első Decathlon áruház az osztrák fővárosban, Bécsben.

Az új magyarországi vezető belső kiválasztásában az egész cég részt vesz. A kiválasztás, mint általában minden folyamat a Decathlonnál, teljesen transzparens. A munkatársak az elejétől fogva nyomon követhetik és véleményezhetik a folyamatot, illetve már a kiválasztás szempontrendszerének összeállításában is részt vettek, valamint a jelöltekkel egy arra felhatalmazott munkacsoport találkozhatott is. Ennek köszönhető az is, hogy az új vezető profiljának felállításakor megfogalmazott kritériumok alapján nem elvárás például, hogy az új vezető magyar legyen.










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!