SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Karrier | Új marketing igazgató a Pannontej Zrt.-nél


Pannontej Zrt.: Új marketing igazgató a Pannontej Zrt.-nél
2018-02-12 10:43 | Noguchi



Új marketing igazgatót nevez ki a Pannontej Zrt. Gábor Andrea személyében, aki február 1-jétől tölti be új pozícióját. A személyi változásra azért volt szükség, mert elődje Wilheim Gábor távozik a tejipari cégtől.

Gábor Andrea feladata lesz a Pannontej portfóliójába tartozó Medve, Karaván, Tihany, Pannónia és Aranyfalatok márkák kommunikációs és hirdetési stratégiájának kidolgozása és összehangolása, valamint a vállalat értékesítési folyamatainak támogatása.

Az új marketingvezető tavaly júniusban csatlakozott a Pannontej csapatához és a kinevezéséig eltelt időszakban a Medve és Karaván márkák márkamenedzseri feladatait látta el csoportvezetőként. Ezen belül elsősorban a közép-, és hosszú távú stratégiai tervezés és a portfólió gondozása volt a fő feladata.

Andrea számára nem ismeretlen terület az élelmiszeripar. A Pannontejhez igazolását megelőző három évben a Borsodi Sörgyár Kft-nél töltött be portfólió menedzseri pozíciót. Itt a kezdetekben a prémium márkák tartoztak hozzá, majd a vállalat legnagyobb márkájáért, a Borsodiért volt felelős. Marketing kommunikációs irányok kifejlesztésében, innovációs irányok kidolgozásában és integrált marketing kampányok kivitelezésében vett részt.

Andrea 2003-ban végzett a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai szakán nemzetközi marketing szakon, majd 2006-ban a Pécsi Tudományegyetem Gazdaságtudományi karán szerzett nemzetközi marketing területen mesterdiplomát.

"Andrea magas szintű tudásával és szakmai gyakorlatával könnyen azonosult a Pannontej stratégiai céljaival. Kinevezésével erősíteni kívánjuk a marketing- és kereskedelmi szemléletet, valamint innovatív hatékonyságnövelő eszközök alkalmazásával tovább növelni piaci részesedésünket a hazai sajtpiacon. - mondta Kajdon Attila a Pannontej Zrt. Ügyvezető igazgatója.

"Megtisztelőnek és egyben nagyon inspirálónak érzem a kinevezésemet. Célom, hogy az egyre változó piaci elvárásokhoz és a magas szintű fogyasztói igényekhez alkalmazkodva, olyan hosszú távú marketing stratégiai megoldásokat dolgozzak ki, melyek erősítik a Pannontej piaci pozícióját." - tette hozzá Gábor Andrea.




gábor andrea.jpg (35.09 kB)



TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!