SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Magyar csapat vitte el a fődíjat


MOL: Magyar csapat vitte el a fődíjat
2018-02-08 13:06 | Black Page Consulting



Magyar csapat vitte el a fődíjat a MOL-csoport nemzetközi Freshhh versenyének döntőjében.

Budapesten zárult le a MOL-csoport immár 11. alkalommal megrendezett, évek óta sikeres, díjnyertes versenye, a Freshhh. A szimulációs játék növekvő népszerűsége pozitív üzenetet jelent a MOL számára: a fiatalok, jórészt a digitális generáció tagjai vonzó munkáltatóként tekintenek a vállalatra, mely képes számukra igazi karrierlehetőséget biztosítani akár még a központi szerepet betöltő olaj-és gáziparon kívül is. A fődíjért a Magyarországról, Horvátországból, Szlovéniából és Nigériából érkezett 7 legjobb csapat küzdött meg, a kihívásokkal teli döntőben végül a hazai, Miskolci Egyetem csapata, a "Petronauts" került ki győztesen.

A Freshhh olyan online nemzetközi, egyetemi hallgatóknak szóló verseny, melynek során a résztvevők egy-egy integrált olajipari vállalat irányításáért felelősek. A háromfős csapatoknak napi döntéseket kell hozniuk területfejlesztési projektekről, finomító építéséről, kiskereskedelmi hálózat kiépítéséről és a legjobb termékportfólió létrehozásáról.

A megmérettetésre közel 60 országból jelentkeztek versenyzők szerte a világból. Összesen 1450 csapat vett részt a Freshhh 2017-es versenyén, ami egyértelműen mutatja a Freshhh nemzetközi ismertségét. A kétfordulós online szimulációs játék után a verseny igazi kihívással zárult a 7 döntős csapat számára, hiszen a MOL igencsak magasra tette a mércét az idei döntőben. A MOL-csoport az innovatív közlekedési megoldások területén is vezető szerepet kíván betölteni a régióban, így a csapatoknak a MOL közösségi járműmegosztó stratégiájához kellett olyan üzleti lehetőségeket kidolgozniuk, melyek megállják a helyüket ebben a rendkívüli potenciálokat magában hordozó, de még fejlődő piacon. A második feladat során a csapatoknak az olaj- és gázipari tudásukról kellett számot adniuk egy stratégiai szituációs játékban, ahol megmutathatták, hogyan képesek csapatban dolgozni, vagy éppen milyen tárgyalási és stratégiai menedzsment készségekkel rendelkeznek.

Minden csapat kiemelkedő teljesítményt nyújtott, és végül a MOL menedzsereiből álló szakmai zsűri szerint a magyar "Petronauts" trió bizonyult a legjobbnak. A "Markovchain" nevű másik magyar csapat a negyedik helyen végzett. "Nagyszerű lehetőség volt itt lenni a Freshhh versenyén. A legnehezebb és legbonyolultabb verseny volt, melyen valaha is részt vettünk. Nagyon sok kutatást és előkészületet igényelt, de abszolút megérte. Csak azt tudom mondani, hogy álljatok össze a barátaitokkal és vegyeték részt a következő Freshhh versenyen!" - mondta Kovács Emánuel, a győztes csapat tagja.

A második helyen a horvát "Delay", a harmadik helyen pedig a nigériai "Awo Omoluabi"csapat végzett. A dobogós helyezések után járó nyeremény teljes összege 25.000 euró.

"A világ rohamosan változik, egy ilyen környezetben az innováció fontosabb mint valaha, épp ezért ez a vállalatunk forradalminak mondható MOL 2030 stratégiájában is nagy hangsúlyt kapott. Mindenki számára egyértelmű, hogy az általunk olyan jól ismert és megszokott piac hamarosan teljes átalakul, a tudás pedig, mely a fejlődést jelenti a tradicionális olaj- és gázipar számára, a fiatalok kezében van. A digitális generáció megszólítása nem könnyű, de az olyan programokkal mint amilyen a Freshhh is, lehetőséget teremtünk arra, hogy a legjobbak igazi karriert futhassanak be ebben a dinamikus és sokszínű közegben. Szívből gratulálok a győzteseknek, és minden résztvevőt arra bátorítok, hogy csatlakozzanak a MOL-csoporthoz a Growww programunk keretében" - mondta Zdravka Demeter Bubalo, a MOL-csoport HR igazgatója.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Heineken | E.ON | Huawei | Lidl | OTP | Kaspersky | Tesco | Kaspersky Lab | eMAG | Telekom | NAV | Vodafone | Szallas.hu | Nébih | INA | UPC | Duna House | bmw | SPAR | MOL | Audi | Erste Bank | Opten | Scania